Moro!

Published: April 1st 2007

Hahhaa hyvä aprillipila, irc-galleria ruotsiks! Repeilin vaan ku kirjauduin sisään.. "Du har inga nya kommenterna 😞(((((" :D

Nojoo asiasta kukkaruukkuun.. Täällä aurinko taas paistaa! Torstaina lähettiin illalla ulos, mentiin istumaan El Tropicoon.. Tanyan kaveri Luiz tuli Belizestä tänne työasioille niin piti sit sen kanssa lähteä istumaan! Aika basic ilta, joskus kahen maissa sit nukkumaan.

Perjantai ja eilinen meni töissä ja hengaillessa.. Kävin eilen ekan kerran Lavaderiassa pesettämässä pyykkiä! Jos pyykit vie aamulla ni ne voi jo iltapäivällä hakea pois! Maksaa 30Q eli joku 3 euroa.. Kun pistettiin Muelle illalla kiinni, niin lähettiin syömään Los Amigosiin, joka on itseasiassa hostelli täällä. Sieltä saa myös hyvää ruokaa halvalla!
Tällä kertaa täällä oli käymässä pari arkkitehtia jotka työskentelee viidakossa. Tanya tuttuja taas. Los amigos oli tosi kivan näkönen paikka! Sisustettu niin että tuntuu kun olisi viidakossa. Sieltä lähettiin sitten rantaan bilettämään. Mentiin El tropicon vieressä olevaan baariin joka oli niin täynnä että siellä ei mahtunu edes liikkumaan! En sitten jaksanu siellä ihmispaljoudessa olla joten tulin joskus puolenyön aikaan nukkumaan.

Tänään on Dieterin, eli siis paikan omistajan synttärit! Ilmeisesti jotain kakkua on luvassa ym. Muuten tänään on vapaata, mutta illalla pitää mennä Muelle avaamaan. En ole vieläkään muistanu ottaa kameraa sinne mukaan!! Pitää sitoa joku naru sormeen muistuttamaan..

Ensi viikolla lähden ilmeisesti viidakkoon! Eli Yax-ha ja La Blanca raunioille! Seuraavalle englanninkieliselle retkelle siis mitä me järjestetään. Meillä on siis toi sama retki englanniksi, saksaksi, espanjaksi ja ranskaksi. Ja sitten viikon päästä lähden käymään ilmeisesti Tikalissa!

Mä suunnittelin tässä, että jos mulla tosiaan on Toukokuun alussa lomaa niin lähden käymään Belizessä! Olen lueskellut Tanyan Keski-Amerikan Lonely Planetia, siitä bongasin ton Belizen. Menen sinne rannikolle, Caye Caulker saarelle. Se on kuulema yksi maailman hienoimmista paikoista sukeltaa! Jos rahatilanne sallii, niin voisin vihdoin suorittaa sen sukelluskurssin! Jossain siellä kuvattiin muuten Viettelysten saari, eli maisemien pitäisi olla aika hienot! Lähden sinne ihan vaan rentoutumaan "rantalomalle". Ja sitten käyn Antiguassa ennenkuin tulen takasin suomeen. Eli pariksi päiväksi sinne, ja haluaisin käydä ehkä myös Lago Atitlanilla, joka on yksi maailman upeimmista järvistä! Ja jossain tulivuorella voisi käydä siinä ympäristössä.. Mutta saas nähdä pääsenkö lähtemään! Suunnittelin että Antiguasta ottaisin vaan bussin Guatemala cityyn ja sit hyppäisin koneeseen..

Kirjottelen lisää tässä joku päivä kun tulee jotain uutta kerrottavaa! 😊

Tot: 0.09s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 48; dbt: 0.0516s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb