Siste nytt og bildekavalkade!!!

Central America Caribbean » Cuba » Oeste » Varadero
January 29th 2009
Published: January 29th 2009

Tudeliduuuuh!!! 😊 Tenkte vi maatte komme med eit lite reiseinnlegg til fraa Cuba, i tillegg til bilde fraa dei siste to vekene. Vi er forresten veldig skuffa over responsen paa siste innlegg (utenom Sonja og Lisbet, takk!). Er det saann at null bilder = null kommentarar? 😉 Uansett, no er vi tilbake i Cancun, Mexico. Vi skal ta buss kl.23.59 til Chetumal, som ligge rett foer gren... Read Full Entry

Photos are below

Bursdag

Arild og tre av amerikanarane vi budde paa rom med
Bursdag

Arild fikk bursdagsoel med Kevin og :)

Hekta pa Harry Hole.
HavannaHavanna
Havanna

Guiden vaar og Arild paa sjokolademuseum

heia!
Fantastisk fine bilder da!! må seie eg digga den grønne bilen ,hehe :) Ser ut som dokke har opplevd mykje ja! God tur vidare! Kjekt å lese reisebreva dine!!

Herrligalooondon!!
Ej hekje oooord!! dokke e so heldige!! her set ej heime i Hondavika, veret e faktisk ganske so bra, litt sol å greier... men temperaturen her kan nok ikkje måle sej... hehe.. men ej skal ikkje klage, 2 daga til avreise til London, 3 daga til Kenya...iiiiik!!! :) Kos dokke videre, people!!! :)) KLEM!

skabbete hund.
for en skabbete hund. eg e rysta. eg hadde tatt den med til dyrlegen.. også hadde eg gått ut, funne en til, og tatt den til dyrlegen. og sånn hadde det holdt på heilt til eg va tom for penga eller blitt skabbete sjølv. eller ser det no framleis flått ut med dokke! eg savna deg Jorhund. og litt deg og da Arild. selvfølgelig;) stoooor klem:)

Hehehehe!!
No sitte eg å ler godt for meg sjølv. Som Jorunn veit har ikkje eg vore i bloggen på nokre dagar, so det med høna, familien dokke budde hos, billa i senga og alt de der har ikkje eg fått med meg. Men de var høna eg lo av. Trur eg hadde fått slag om eg skulle ete ei høne som nett var slakta- og som de attpåtil kom blod frå. ÆSJ. Eg hadde heller aldri ete ei høne som var kokt i mikroen. Skummelt. Eg trur dokke har den morsomaste bloggen ever. Eg ler godt vaffal. Knegg knegg! Kjekt å sjå bilde- so der eg virkelig at dokke leve :) over og ut- klem og kosemose!

missunnelig.....jaaa
virker utrolig spennende og kjekt, litt ekkelt og rart også men det er slik det blir gode historier av senere i livet:)kos dere videre
31st January 2009

Ojojoooj :)
No var det jammen kjekt å komme heim frå Ål, og få lese alt du/dokke har skreve. Eg har ved fleire anledninga holdt på å le meg ihel. Spesielt når eg las om høna. Stakkars Jorunn. Ellers e vel maten ganske grå?? Eg kjenne meg veldig igjen på masse av det du skrive. Å eg såg et bilde der eg har vore, på den sjokoladekafeen!! wihii =) Det ser no ut som dokke har det veldig fint.. (til tross for mange rare og skremmande opplevelsa). Sei meg, kor store var dei billelignande dyra i senga di?? fytti grisen!! Tok du like so godt å stripa håret ditt på den frisørsalongen du hadde lagt ut bilde av, eller er det blitt solbleika???? ;) Her heime går det floott. Men e veldig kaldt.. :(:( Gleda meg til å lese neste innlegg. Det lyse opp kvardagen! Stor klem
31st January 2009

Sorry
Sia du virka litt snurt på at det va so lite innlegg på den forrige bloggen so ska eg prøve å bøte på det no me ei lita nyhetsoppdatering frå vakre Eid. Været e nydeli, vår-feelingen kribla i heile kroppen. Va til og med på Lid for ei veke sia og naut soooooool:) Mariann e gravid, eg e edru for første lørdag på leeeeenge, og eg e no fremdeles singel. Køen på folk som skal godkjenne e blitt milelang so eg har infunne meg me at eg blir gammal og einsam. Ellers har vi det bra her. Kjekt å lese ka dokke styre me og sjå bilde:) Kose dokke max!!! Klem og nuss:)

FLIIIINKE!!!
Jippi!!! No har dokke jammen vore bra flinke also!! :) :) Maren: Den groenne bilen var skikkelig kul ja! Hadde nesten lyst aa ta den med meg heim ;) Heidi: No e vel du loooong gone og ute av rekkevidde fraa alt som heite internett. Hehe... GOD TUR jaffal!! Lisbet: Eg maa nok diverre meddele deg at du ikkje er i oekonomisk stand til ein saann tur. Du skulle berre sett hestane, nemlig. Eg skal ikkje gaa i detalj, men du hadde nok begynt aa grine. Vi savna deg og!! Mest eg (Jorhund)!! Christine: Haha, kjekt at vi mora deg!! Berre sei ifraa, so skal eg tilbrede ei halvsteikt hoene med boenne til deg i mai. No problemoooos!!! Therese: Takk for det! Komt deg paa tur no? Kos deg jaffal :) Ingrid: Eg syns den frisoersalongen saag so fresh og fristande ut, at eg satte meg sjoelvsagt inn der og lot dei style meg. Knegg. Billene var ikkje store. Du kan sammenlikne dei med, hmmm, tre knappenaalshaud per dyr. Eg kom ikkje paa noke bedre, hehe. Osso va de saann at naar vi drepte dei, so "knakk" de liksom. Du veit, saann lyd som wienerpoelsene vi ikkje ville ete foer gjer. Kleeem!! Jeanette: Du tar et hint, imponerande!! Og med sladder og greier, me like!! :) Hels Mariann og Oeystein og gratuler so mykje. Eg trudde ho ikkje ville ha fleire eg? Men de e no jaffal veldig koselig nytt :) Du faar faa deg ei evig-singel venninde du kan flytte ilag med, so kan dokke ha masse katta og vere dissa gamle, rare damene i ditta rare huset. Eg ska sjoelvsagt besoeke dokke jevnlig. ;) Nuss nuss!!

heldiggrisane!
Det er kjempekjekt å lese bloggen dokka, fortsette å vere flink å oppdatere og ikkje minst legge ut bilder, det gjere godt for ei kalde sjel på nordfjordeid å sjå sol, strand og drømme seg heilt vekk!:) ps: for at du/dokke skal sette ekstra pris på kor heldige dokke er, eg sete og hutra med tjukkelabba og ei ekstra jakke, og ute er det bjynt sovidt å snø igjen, ikkje etterfulgt av tidelibom, for no er eg SO lei snø og kulde... kos dokke vidare!:)
4th February 2009

Naemmen uffa daa!! De hoeyrtes ikkje noke kjekt ut! Kan troeste deg med at idag hadde vi paa oss vaare kjaere Bergans fleecejakke paa skulen. Dei har lege i botnen av sekken sia New York, so de va litt trasig! Her i Antigua, Guatemala e de nemlig kjoelig for oeyeblikket. Sol, men vind. Og uansett, so haapa eg at dokke snart faar vaar paa skikkelig!! Takk for helsing her, no skal eg skrive reisebrev! :)

Tot: 0.119s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 54; dbt: 0.0646s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb