Internet uf Cuba 2

Cuba's flag
Central America Caribbean » Cuba » Oeste » La Habana
January 25th 2009
Published: January 25th 2009

Also, hans jetzt glaub langsam dusse mit aem Internet uf Cuba...am beschte gaht mer am Sunntigmorge ganz frueh, wenn no alli Cubaner schlaffed :-)
Geschter bin i ja bim Schuelleiter go zmittagaesse gsi...das isch raecht luschtig gsi, haet ca am 13:00 agfange und bis am 18:00 duret. Saesse isch eigentlich raecht naebesaechlich gsi (obwohl sehr fein). Aber es isch voellig normal, dass mer mal mit aeme Mojito startet, Wii zum aesse nimmt und nachher soviel Cuba libre wie moeglich trinkt. Abgholt bi dae Schuel haet mi mini Lehrerin und ihre Maa. Mit aeme Toeff mit Sitewaege. han leider vergaesse aes Foeteli zmache..waehri aber aes Usstelligsmodel fuer is Museum gsi. han immer muesse luege, dass mer dae Helm nid abgheit und da stellt sich natuerlich dFrag, ob de viel gnuetzt hetti bimene Unfall :-)
Han daenn am Abig no id Stadt welae und hetti mir daenn aes Taxi zrugg gleistet, aber daenn han i mit dae Clara (bi ihre woni wohne) verquatscht und mir haend zaeme no chli Telenovela glueget. Telenovelas sind also oeppe glich dramatisch wie bie ois dSoaps.....waenn nid so gar no chli dramatischer :-)
Jetzt mach i mi daenn glaub no uf ae Touritour mit aem Touribus dur Havanna, zum daenn au aes paar Foeteli choene zeige. Han suscht meischtens dae Fotiapparat nid daebi....aes bizzeli Gaeld in Sack und abgahts...!

Hasta la proxima

27th January 2009

ich finds eifach numä super dini brichtli s läsä...witer so...froi mi scho uf s näscht:-) überigens muäni nu na 3 nächt schlafe und dänn heissts FREIHEIT!! jipiiiiiii!!!!! dänk ganz viel a dich, drücker livia
28th January 2009

Schneeeeeeeeeeeeeeee in Churwalden
Liebe Luzia, diese WE fahren wir mit Trang und Florian zum Skifahren + Snowboarden+Sonne geniessen bei +-2° Wärme (?) oder so nach Churwalden. Wir werden's geniessen, ob's schneit oder scheint. Uf wiederhöre+lieGrüK Heidi+Niki

Tot: 0.049s; Tpl: 0.015s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.0265s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb