Manuel Antonio


Advertisement
Published: January 1st 2009
Edit Blog Post

Vanochtend ben ik om 8 uur vertrokken uit La Fortuna om richting Manuel Antonio te gaan. Het werd eigenlijk ook wel tijd om daar weg te gaan, heb daar 4 en een halve dag gezeten, een hoop mensen ontmoet en een hoop dingen gedaan. Na die paar dagen ga je merken dat je aan de plek en aan de mensen begint te wennen en dat het eigenlijk wel mooi geweest is daar. De avond voor vertrek nog even pina colada's gedronken in een lokale karaokebar met mijn kamergenoten uit de VS (Christine en Nicole) en vervolgens een brakke nacht gehad omdat een andere kamergenoot enorm aan het snurken was.
De volgende ochtend had ik 2 opties, of de lokale bus naar San Jose (4 uur) en dan de lokale bus naar Quepos (4 uur), of de interbus samen met een stel uit Amerika. De interbus is een soort privebusje, het kost dan wel wat (40 dollar pp) maar is toch wel iets relaxter en spaart toch wel een paar uur uit. Het werd het laatste, maar relax was anders. Het werd een zigzag opaf weg door de bergen en de mensen die mij kennen weten dat ik dan wel eens wagenziek kan worden. Had dus halverwege een kleine kotspause nodig. De rit duurde al met al toch nog 6 uur. Maar ik ben er nu wel. Ik zit op een 10 minuten busrit van het strand af. Ben net even wezen kijken en ziet er echt vet uit. Ga er morgen foto's van maken.
Helaas kan ik weer geen foto's bijvoegen, moet dus wachten op de volgende internetgelegenheid in Cahuita. Dan krijgen jullie alles te zien behalve de foto's van de laatste hike. Zoals ik had verteld was mijn batterij leeg dus had ik wat foto's gemaakt met de camera van Nicole, maar nou is ze helaas die camera verloren dus heb helaas geen foto's van de waterval. Is echt heel jammer want hij was echt heel mooi. Maar ja, niets aan te doen.

Groeten
Pieter

Advertisement



Tot: 0.076s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 45; dbt: 0.055s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb