Mischa's Guestbook

thanks...
for the cell phone idea I guess I might bring a charger from home. Sounds like your liver is learning alot!
From Blog: Cocktail party

Spaanse les?
Ha die Mischa, Het lijkt me meer een drankcursus dan een Spaanse les. Volgende keer maar eens een update in het Spaans! Maar wel gezellig! Leuk dat je zo veel verschillende mensen ontmoet. Wij zijn bezig voor de herfstvakantie: Andalusie wordt het! Altijd een paar vakanties in het vooruitzicht hebben toch? Hoe is het met je woning? Al verhuurd? Hier is het weer trouwens nog steeds pet! Maar ja nu wel ff 5 dagen vrij, dus dat is wel weer lekker! Het beste weer en hasta luego! Annet en Karel en Tim!
From Blog: Cocktail party

oh I can relate
I got screwed in much the same way. you can read my story at www.airlinerage.com

Cellphone cost
The cost of a cellphone is 150 soles, but if you have a simlock free triband, you can just buy a new simcard, which will cost you no more then 50 soles I think.

Hola
How much was the Peru cellphone? I will be in Arequipa next month, hopeing to climb Orizaba and do some biking. Cheers.

Cuzco disco
Hi Mischa, Ben benieuwd of het die disco in een soort halve kelder achter een primitieve pizzeria is. Heel cheesy, een beetje een soort bonte-avond sfeertje in de brugklas. Hoewel, dat was 1997, zo lang gaan die disco's meestal niet mee.

Dat heb jij weer!
Nou Mischa, dat moest jij weer hebben hoor! Ik lees snel verder...
From Blog: Crazy hostel
7th April 2006

Mel - mischa fishing out another!
Oh no - not another drink;) well seems you have never had a problem sniffing out a beverage (of that 'niche' variety), landing a menu with a questionable meat selection (the bull's dick sticks to mind) and stumbling upon an obscure weirdo to share the banter (doesn't matter - after all those drinks conversation tends to lack worthy substance) ;) Good you are not letting the side down - not even in such far off shores:) Serious - great to hear/ read you stories and curious where the adventure will lead you... I hope the wind remains to blow in your favour... Enjoy, keep your head on you shoulder's and keep breathing the life:) Slainte, Mel

What I won?
Two tubes of shampoo and cleaning tonic

Boring stories?
Helemaal niet boring, maar hartstikke leuk. Kijk elke dag. Nog wat gewonnen met de Bingo? Een leuke hamster ofzo? Tijdens mijn Spaanse les waren er twee Anita's die elk jaar naar Spanje gingen en het getal 43 maar niet konden onthouden! Bleek het nog wel hun favourite drankje te zijn! Hasta luego!

Rembrand
Ik weet natuurlijk wel, dat het RembrandT is!

Spaanse lessen
Lijkt mij een leuke manier om Spaans te leren, lekker eten en drinken, de omgeving verkennen. En als ik het goed begrijp is je huis zo goed als verhuurd. Nou genieten maar. Hasta la vista Ien

waar zijn de reacties
he, ik kan helemaal nergens die reacties lezen. hoe werkt dat? gr.rr

hey there
Ha die Mies, volgens mij ben nje goed op dreef daar? 't is allemaal erg spannend om te lezen in ieder geval, keep it up. hier verder niet zo heel veel nieuws helaas. ardennen was overigens prima, hoewel nat. momenteel in a'dam droog, zonnetje, maar koud. gr.rr :)

Alpaca gezocht
Doet het volgens mij reuze leuk, zo'n Alpaca op ut balkon!

Alpaca
Ha die Mischa, Nog nooit zo'n idiote alpaca gezien. Heeft ie oorwarmers op of zo. Een te gekke foto! Lekker typje die Alfredo! Nou maar hopen dat die twee meiden leuker zijn dan die andere sufjuffen! Adios Annet
5th April 2006

he mischa, nog maar een paar dagen weg en al zoveel beleefd. geweldig leuk om te lezen. geniet maar lekker. groetjes esther

Estafador
Probably Alfredo was one of those famous Estafadores of Peru. We once were a victim of one in Cusco! Costs: 60 dollars....
4th April 2006

St Petersburg
ola, Zo te lezen gaat het wel lekker. Wij net terug van St. Petersburg. Prachtige stad. Het centrum is goed te belopen, Hermitage, Zomerpaleis, etc. We hebben 1 dag in de Hermitage doorgebracht en dan nog niet alles kunnen zien. Er was een rembrand tentoonstelling met zo'n 100 pentekeningen die laten zien hoe hij tot een schilderij is gekomen. En dan natuurlijk ook nog een paar schilderijen van Rembrand. Het leuke is dat in dit winterpaleis er ook zalen zijn ingericht uit de tijd van Peter de Grote. Verder 1 dag een auto met chaffeur geregeld, 10 €/uur, om de Peterhof te bezoeken. Ook een schitterend paleis aan de Finse Golf. Eten is goedkoop, b.v. €6 voor een 4-gangen lunch, of voor een hoofdmaaltijd. Alleen een fles wijn is kostbaar, €10-30, maar totaal is een etentje niet duur en wel lekker. tussendoor pak je natuurlijk ook nog een paar Vodka's, Russian Standard. Groetjes K&A
4th April 2006

Tussen de meiden
Tussen de meiden slapen en dat niet in de gaten hebben? Mischa toch! Denk eens wat er had kunnen gebeuren zonder al die drank!
From Blog: Crazy hostel
24th March 2006

Succes
Wij hopen dat je een hele goede tijd gaat krijgen en zijn benieuwd naar je ervaringen. Succes
From Blog: Preparations

Tot: 0.154s; Tpl: 0.005s; cc: 8; qc: 44; dbt: 0.1151s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb