Jartsa's Guestbook

24th November 2007

Valvontakomitea tiedottaa.
Blogia tullaan tarkkailemaan idän suunnalta.
24th November 2007

Moroo!
Joo, hyvinhän se näyttää lähteneen liikkeelle! Toivotaan että reissu jatkuu ilman pahempia kommelluksia!! Raportointia vaan edelleen ja terveiset dukellekkin Hakkilaan! Vaya con dios toivotteleepi ateisti!

jaahas
Ex-kollega se sitten pääsi kuin pääsikin matkalle. Hyvä hyvä :)

No prkl
No pidä JR -ilme päälläsi sitten Salvadorissa, jos nää menee kerta viiveellä eetteriin. Eikä se stetsoniin virtsaaminen ole Salvadorissakaan huono juttu!

Guatemalassa jo
Blogi tulee vahan jalkijunassa joten ei pysty suorittamaan enaa mitaan Dallasissa. Sunnuntaina El Salvadoriin...
22nd November 2007

jartsa rules real mood
Loistavaa! Oranssitakkinen mies goes global. Mites olisi, että me fanittajat päätettäisiin mitä jartsa tekee, missä asuu ja miten käyttäytyy. Kyllä Dallasissa pitäisi kusta jonkin stetsoniin julkisella paikalla tre kronor paita päällä ja huutaa "fuck the goverment - god bless JR" Eikö niin? Kyllä! Sovittu. No ei, mutta mä heitän nyt todellisen tehtävän mistä ei voi kukaan itseään kunnioittava techgeak kieltäytyä. tehtävä 1. "käy southworkissa ja pidä jr -ilme naamalla koko läsnäolosi ajan". Hauska saada lukea hienoa matkablogia - anna kuulua itsestäsi ja onnea matkaan - ties vaikka tavattaisiin jossain päin maailmaa keväällä.

Hahaa!
Jeeps, pääsen korkaamaan äijän blogin kommenttien osalta! Hyvin näyttää ukolla reissu alkaneen, eli ei pahemmin vielä mitään kommellusta ole ollut, mitä nyt kone vuotaa ja luottokortit unohtuu paikallisiin automaatteihin... :) Koitahan pärjäillä ja kuvia ynnä raportteja odotellaan. Hyvä Suomi-poika!

Tot: 0.231s; Tpl: 0.005s; cc: 4; qc: 28; dbt: 0.0442s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb