FreDaInZuidA's Guestbook

1st August 2010

Groetjes vanuit Berkel!!
Heee lieve Frejanne en ook Danielle natuurlijk! Ik heb net al jullie verhalen (bij)gelezen, klinkt echt heel gaaf allemaal!! Hier is het weer wat wisselend, momenteel regent het... Heel veel plezier nog!!! En pas goed op elkaar :p!
Daan en de duivel

bewondering
geniet iedere keer van jullie verhalen en foto's en ben erg blij dat alles totnu toe zo goed gaat . Houwe zo!
31st July 2010

Wow dat jullie daar allemaal energie voor hebben! Die musea lijken me superinteressant, maar wel vermoeiend :p En die bergen zijn echt prachtig! Wel toppertjes dat jullie dat in 2 uur doen ipv 4 ;)Haha doet me denken aan die keer dat Cees en Daan de hoogste berg van Kos op zijn gefietst terwijl iedereen ze voor gek verklaarden! Ik vind het echt knap dat jullie er niet echt verbrand uitzien op de foto's :p Goed ingesmeerd? ;) Hebben jullie geen spierpijn van al dat rondlopen / klimmen? Adios! Xxx
31st July 2010

Ik lees alles hoor. Ik zie alleen geen reacties van andere mensen....dus ik dacht dan ga ik ook niet reageren :P maar hier regent het :( Maar ik ga bijna naar frankrijk..dus dat is goed! kusser

wat een leuke verhalen
lieverds we genieten van jullie verslag. Zenden de link ook door naar anderen. hier is het nu grijs. liefs
30th July 2010

Gefeliciflap met het overwinnen van de duivel!!!!! ;-P Leuke en vooral mooie verhalen, klinkt alsof t allemaal super is! Hoop dat jullie nog een leuke vakantie hebben de komende tijd. De volgende verhalen zal ik niet volgen, want ik ga op mijn eigen (ietsiepietsiekleinere) avontuur: 'backpacken' (=treinen) door Spanje met Juliet en Emma! 11 augustus weer terug, dan krijgen jullie weer comments van mij ;-) Heeeel veel liefs and enjoy every moment! Kuss, Tam

Re
Leuk dat je reageert =P, dat moeten meer mensen doen! Maarre, ja dat fruit blijft lekker! Enne, morgen vertrekken we naar Copacabana en daarna gaan we nog door Peru heen. 17 augustus zijn we terug in Holanda! Daarna komt Daan jouw kant op =).
30th July 2010

Wauw, ik zit echt mn ogen uit te kijken als ik lees en zie wat jullie allemaal doen en meemaken! Echt ongelovelijk vet allemaal! ik ben blij dat jullie je wel veilig van gevaar weten te houden :p Echt chill dat sommige dingen daar zo ontzettend goedkoop zijn! En dat je overal van dat heerlijke verse fruit kan kopen! Ik woon zelf boven een fruitwinkel en vind het heerlijk om 's ochtends wat vers gesneden ananas of nectarine te eten..! Geniet ervan en ik wacht met plezier op de volgende blog! ps: hoe lang blijven jullie nog? Waar gaan jullie hierna heen?
27th July 2010

Mooi he?
tnx hij kan nog wat knip werk gebruiken...(Danielle heeft 'em gemaakt hoor, Frejanne niet =P) = opmerking van freej...
From Blog: Foto's!
25th July 2010
Markt in Santa Cruz

Mooi!
Mooie foto! Veel plezier nog!
From Blog: Foto's!
24th July 2010

wat is dit toch een leuk medium. wij gaan nu naar de zeeland. veel liefs en geniet van de temperatuur
From Blog: Zon!
21st July 2010

gefeliciflap!
Hoi!! Ik had de blog al gelezen, maar dacht 'ik reageer wel op de volgende', maar er komt maar geen volgende! :P Nee hoor, dont worry, zolang jullie maar lol hebben :-D Maarrrr... Daanie gefeliciflap! Tsja, t moet elk jaar even gezegd worden, ookal zijn naamdagen een vreemde gewoonte voor iedereen om ons heen :P Veel liefs, en tot snel! xx tam
19th July 2010

Haha echt lachen om te lezen..raar hoe je met een paar vluchten in een hele andere wereld terecht kan komen :s Hebben jullie het koud gehad vannacht?? En maken jullie wel veel fotos?? Binnenkort fotos van hierop mn hyves! :p Kuss
18th July 2010

Goed om te lezen dat jullie ook nog leven na dit chaotische verhaal (wel sfeervol hoor:P) maar goed ik typ dit zittend in de zon met 25graden dus 20graden vriezen kan ik me niet echt voorstellen;) Heel veel plezier op jullie reis nog dames en kijk uit naar het volgende verhaal! x eline

Tot: 0.096s; Tpl: 0.004s; cc: 6; qc: 32; dbt: 0.0675s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb