Colaboy's Guestbook

26th August 2009

Dat kaartje met jullie route erbij is leuk! Verder kan ik me de gondel nog herinneren van toen ik daar was. De opmerking "flesje laten vallen" begrijp ik niet :P. De foto's van de hikingtrip zijn erg mooi Ramon. Had je de trui nog nodig die was aangeraden?
From Blog: Palm Springs
25th August 2009

hoi ramon en jacinta mooi helmpje lijkt heel eng om te doen. jullie vermaken je goed zie ik wel. groetjes pa en ma

mooie fotos,denk aan je lijn zometeen wil de a5 je niet meer trekken

Segway
Hoi man, Lijkt mij te gek zo n Segway. Lijkt mij dus een hele aparte ervaring. Nog veel plezier tijdens de rest van jullie vakantie. Groet uit een bewolkt Amsterdam. Danny.

aanbieding
Meteen kopen die LCD! De vergelijkbare KDL-70X3500 kost bij de goedkoopste winkel in Nederland (volgens kieskeurig.nl) € 27.950,00!!!!! Segway lijkt me heel erg cool, had geen idee dat die zo snel gingen. Konden jullie eigenlijk ook op dat vliegdekschip? Lijkt me zo gaaf, maar zal van buitenaf ook wel indrukwekkend zijn.

Groet van Marken
Jou kennende heb je het wel even geprobeerd op 1 wiel. Toch? Of ben je zo ver gegaan dat je de springschans op bent gereden. Wat is je record??? Leuk dat Denny's je favoriet is. Het is ook onze favoriet!!!

whahahaha
Whahahahaha ,wat een geweldig verhaal weer. Een segway ramptoerist hahahahahaha. lijkt me super om met zo een ding te toeren. ramon ga je toch niet mene he " wat is dat?" een tortilla. ik kijk nu alweer uit naar jullie volgende avonturen. Whahahaha geweldig hoe jij schrijft. Cor
25th August 2009

Erg chill zo'n tour! Uiteraard had je ff zo'n stoeprandje moeten proberen ;).

Hé wat leuk!
Hé Jacinta en Ramon, wat leuk dat we jullie weer kunnen volgen tijdens jullie vakantie. Heel veel plezier! GPS-je mee??? We zien de logs tegemoet :-)

shoppen
hee jajan en ramon! de farmermarkt spreekt me enorm aan natuurlijk en die thai ook, misschien kun je ergens bij een koreaan aanschuiven....al watertandend moedig ik jullie aan! veel plezier saampjes!!!! PS, jajan heb je 't boekje nog gekocht?
24th August 2009

wat een geweldige foto's. Lijkt me wel wat achterin zitten pootje baden, genietend van het uitzicht :) Enjoy

A5
Die A5 is echt vet. Kan niet wachten om een keer met je mee te rijden.

Veel plezier
Yooo Ramon en Jacinta! Veel plezier gewenst! Ik wist niet dat jullie alweer op vakantie gingen. Leuk dat jullie nog steeds de blog bij houden. Ik zou trouwens ook wel eens een keer die kant op willen, ben nog nooit in Amerika geweest. Daarom vind ik jullie blog altijd erg interessant om te lezen!

Een goed begin!
Wat een goed begin van jullie vakantie! Heel veel plezier! Groetjes, Linda

Gesjellie!!!
Ola Amigo's!!! Wat is het net toch een mooi iets he?? hahahaa... Ik hoop echter wel dat er nog spannende, lachwekkende verhalen komen hoor! Wanneer komen jullie weer terug? Kunnen we nl gelijk een date prikken voor Da Stories :-) Have fun en lees jullie snel weer... Heel veel liefs Moi

heey!!!
heeeey, globetrotters!!!! een hele fijne vakantie, leuk om jullie avonturen en bezigheden weer te volgen. groeten Cor

nog heel veel plezier eeeen uitkijken voor de boogie man annie en wim

nog heel veel plezier eeeen uitkijken voor de boogie man annie en wim

Leuk om te lezen.
12th May 2009

Leuk om te lezen! Ook de comments ;) Hoop dat die retourvlucht op een beetje fatsoenlijke tijd is? :) Veel plezier nog! Groetjes, Mario
11th May 2009

Lekker hoor! Maar ik sluit me wel aan bij Wouter zijn verbazing... kom op zeg he!
10th May 2009

Hey holiday makers. On the move again I see, enjoy it. But remember to save some money for visiting us for WK 2010 next year ;-)
10th May 2009

"Al een paar dagen in de aanloop naar deze vakantie ben ik begonnen met het vervroegen van mijn 'naar bed gaan tijden'.... " DIT SLAAT WERKELIJK WAAR ALLES :D.
9th May 2009

Hey dat wist ik niet ;) Geniet er lekker van en spreek jullie weer als jullie terug zijn. Lekker lui en in de zon :)
9th May 2009

Enjoy
Hoi vakantiegangers, Ik zie/lees dat jullie even aan het onthaasten zijn. Ga zo door en nog veel plezier in Espana. Groeten van Danny. ( weer aan het werk na trip Istanbul)

Tot: 0.072s; Tpl: 0.005s; cc: 12; qc: 15; dbt: 0.0533s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb