COSTA CRUISES SAILORSBLOG's Guestbook

12th April 2011

HET LEVEN IS EEN GROOT FEEST BLIJF GENIETEN LIEFS MARSJANNIE
12th April 2011

photos
Beautiful!!! have desire to visit this place. Hope you are doing very, very well. Right now the Classica is in port of Bangkok. We had drills and i am very tired , too tired to go anywhere. tonight my show. Best regards and big hug jolanda

He he eindelijk
Lieve Ineke en Aad, wat een wereldreizigers zijn jullie toch. Ik heb al 2 weken niet naar de mailbox gekeken en zowaar tref ik daar 3 meldingen van jullie aan. Wat een mooie cruise maken jullie, super cruiseboot, mooie foto's van o.a. prachtige natuur, lekker weer, galafeest etc.etc. Ik geniet hier thuis van jullie mooie reis. Geniet er maar van! Saskia was hier afgelopen vrijdag voor een nachtje, wij zoeken snel een datum voor een onderonsje met jullie! Dikke knuf Alice P.S. Ineke, je ziet er prachtig uit in de galajurk, ik mis alleen een foto van Aad.......

reactie 1
Hoi Aad en Ineke, leuke foto's. Heb goede indruk gekregen van de vulkanen op Reunion. Benieuwd naar de volgen de serie foto's. Groet, roel
Going to Madagaskar

Reactie 1
Hoi Aad en Ineke, leuk al die foto's, ik heb een goede indruk gekregen van van de vulkanen van Reunion. Ben benieuwd naar de volgende serie foto's. Groet, Roel
9th April 2011

Lekker genieten
Ik vind het leuk jullie reisverslagen te ontvangen. ik wens jullie heel veel plezier en een goede reis toe. Geniet van het leven! Groetjes van Lidwien
9th April 2011

Reunion
Dag Ineke en Aad, hierbij even een berichtje dat ik jullie berichten van de cruise met grote interesse volg! Ben wel jaloers, jullie lekker op een cruiseschip en vulcanische eilanden, ik (op dit moment) saai thuis in Groningen... hartelijke gr. Herman
8th April 2011

we genieten mee
Hallo verre buren, Leuk dat we jullie weer kunnen volgen. Mooie foto's van de vulkaan! Veel plezier nog! Zonnige groetjes, Tessa en Lucia

Madagaskar
Hallo lieve zus en zwager, als jullie op Madagaskar zijn doe je dan de groetjes aan het nijlpaard, de leeuw, de zebra en de giraf van mij?? Je kan ze natuurlijk ook meenemen op reis. Verder weer hele mooie foto's gezien. Groetjes ene tot horens Josien, Ma en Lady

Madagaskar
6th April 2011

Dat ziet er indrukwekkend uit, prachtige foto's blijf genieten

info@chateau-mavaleix.com
Gaaf jongens. Weer een mooi nieuw avontuur. Leuk dat jullie dat zo mooi verslaan. Vive la Reunion et Vive la France ! Willem
6th April 2011

Hi travelers, Je moet er wat voor over hebben, maar dan heb je ook wat ! Nu genieten enrelaxen. We houden de boel wel in de gaten. groetjes Veldbies 6

Hoi genieters Ziet er goed uit. veel plezier Toos
5th April 2011

Indrukwekkend de reis die jullie maken. Je had t.a.v. die DODO kunnen vertellen, dat wij in het verleden een TV serie hadden t.w. dappere dodo. Nog veel plezier ! Groet Wim en Inge
5th April 2011

Hi lieverds! Vandaar dat we jullie niet via de tfn te pakken kregen. We dachten dat jullie gisteren of vandaag zouden vertrekken en belden op om jullie een fijne tijd te wensen. Nou, dan bij deze ;-) Dat ziet er daar wel heeeel aantrekkelijk uit zeg! Volop zon en mooie omgeving etc. op de foto's. Groetjes H&C

Lekker genieten!!
Ha lieverds, lekker genieten weer van een volgende reis. De eerste foto's zien er weer veel belovend uit. Zijn jullie inmiddels een beetje bijgekomen van de lange vliegreis? Hier gaat alles goed, weer lekker aan het werk en het lukt allemaal uitstekend. Geniet er nog van, en ik kijk uit naar de volgende foto's. Liefs, Erika

happy
hallo zeeluitjes, blij dat alles goed is gegaan en dat jullie al heerlijk hebben genoten. Het is daar warmer dan hier. Geniet er maar van. Groetjes van Josien, Ma en Lady.

genieten
He vakantie gangers, we zien dat jullie weer volop aan het genieten zijn. Gaan jullie nu half naakte dames sparen in plaats van olifanten. Geniet ervan en we zien de volgende mail weer tegemoed. Dikke kus uit Wijk
29th March 2011

nice pictures again
Hello, What a very nice pictures from Greenland and Iceland have you made. Again you have seen and visit lots of beautyfull places. It only looks a little bit cold to me. I hope a see more of your cruisetravelblog. Greetings and love from, Little Dragon
26th March 2011

FANTASTISCH
Ik heb genoten van jullie foto's. Geweldig om deze reis opnieuw te beleven. Roel
20th March 2011

Waauw
Hé Vrienden, Wauw, wat een super mooie foto's zeg. Prachtig gezicht tussen de zon en water. Ben benieuwd naar de rest. Liefs, D & M.
15th March 2011

koud
Waar zitten jullie nu weer. Prachtige foto's. Het ziet er wel erg koud uit, zeker nu we zo naar de lente verlangen. Heel veel plezier gewenst.
14th March 2011
NATUREINMOTIONSTUDIO21NETWORKSNL 12-8-2010 2-04-33 4206x3156

Good Pictures
Hi Bear, your new pictures are amazing,and I like it:)
From Blog: Nature in Motion

Tot: 0.045s; Tpl: 0.005s; cc: 9; qc: 10; dbt: 0.0214s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1015.7kb