Page 2 of Anne Mette Travel Blog Posts

Europe » United Kingdom » England » Greater London » Westminster April 16th 2010

Var vildt godt vejr idag så tog på sightseeing:) 17 min på toget til Victoria station i centrum, det er slet ikke så dårligt:) Tog turist turen rundt og så Big Ben, Westminster Abbey, London Eye, Trafalgar square, St. James park og Buckingham palace:) Er fantastisk at have den slags ting så tæt på. Når man går inde i St. James Park skulle man ikke tro at man var lige midt i London. ... read more
Kirke af en art
Sjovt ur
Billy Elliot

Europe » United Kingdom » England » Greater London » Camden Town April 15th 2010

Tog til Camden Market idag. Det er sådan et fedt sted. Købte en halskæde med et lille lommeur som vedhæng og fik pruttet £3 af prisen, hvilket jeg er ret stolt af:) Tog et par billeder men lyset er ikke så godt. Camden er sådan et sted man ikke rigtigt kan tage ordentlige billeder af, det er et kæmpe stort marked proppet med turister men også med en masse alternative mennesker der shopper tøj her. Fik også købt mig et par Banksy plakater til min væg yay... read more
Camden market

Europe » United Kingdom » England » Greater London » Streatham Hill April 14th 2010

Forsøgte at få min lejekontrakt idag, men da englænderne er meget bange for terror laver de et lille id-check på alle. For at gøre en lang historie kort: Ansættelseskontrakt kræver politi check hvilket kræver man har en lejekontrakt på ens værelse/lejlighed Lejekontrakt kræver konto udtog og ansættelseskontrakt Engelsk konto kræver lejekontrakt. Dejligt hvordan det engelske system ikke er lavet efter en simpel 1, 2, 3 ordning så man ved, hvad man skal gøre først, men i stedet en cirkulær ordning uden start eller slut, hvor man ikke kan gøre noget hehe. ... read more
Mit skrivebord

Europe » United Kingdom » England » Greater London » Bloomsbury April 13th 2010

Fik betalt depositum og husleje på mit nye værelse i dag:) Så mangler jeg bare kontrakten. Tog ind til "byen" / centrum, og gik en en tur ned af Oxford st. som er en gigantisk shoppinggade, med ekstremt mange mennesker. Men det var fedt. Gaden ender ved Hyde Park så gik ind og satte mig og spise frokost i solen:) Uploader lidt billeder herfra nu. Har mødt endnu en af mine roommates, Natasha, fra Rusland, som bor ved siden af mig, hun virker rigtig sød. ... read more
Mit hus
We will rock you
De røde busser

Europe » United Kingdom » England » Greater London » Streatham April 13th 2010

Her kommer lidt billeder. De første er fra Johns forældres hus, hvor jeg boede de første 10 dage jeg var herovre, de næste er af mit værelse i går da jeg lige var ankommet:) ... read more
Spisestue
Stue
Køkken

Europe » United Kingdom » England » Greater London » Streatham April 12th 2010

I dag er jeg officielt flyttet til London. Jeg har fået et værelse i et hus med 3 andre, 1 fyr og 2 piger. Det virker som et rigtig hyggeligt hus, i stueetagen er der køkken og to stuer, på 1. sal er der mit værelse og en pige der hedder Natashas værelse og et badeværelse, på 2. sal er der to værelser mere og endnu et badeværelse. Mit værelse er rigtig fint, der er skrivebord, kommode, klædeskab, dobbeltseng og sengebord. Når jeg har fået pakket ud og gjort det lidt hyggeligt, tager jeg nogle billeder og lægger på nettet. ... read more

Tot: 0.463s; Tpl: 0.006s; cc: 8; qc: 64; dbt: 0.3755s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb