haahumua

Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City
April 27th 2008
Published: April 27th 2008

Heipa taas pitkasta aikaa!

Eilen oltiin Vietnamilasisissa haissa sairaalaporukan kanssa. Mentiin haapaikalle bussilla ja vaikka matka oli vain 59km, se kesti vajaat kolme tuntia, koska tie oli niin huonossa kunnossa. Haa paikalla syotiin nuudeleita, kun ei oikein muuta kasvista ollut ja juotiin olutta. Mikon monet vieraat haastoivat juomakilpailuunkin! Naiset istuivat eri poydassa kuin miehet, paitsi mina istuin miesten poydassa ja se oli hieman outoa. Taustamusiikki oli niin lujalla ettei sita oikeasti taustamusiikiksi voinut kutsua. Vieraat ja sulhanen kavivat vuoronperaan laulamassa ja jouduin hieman kiusallisesti vastaamaan pitavani musiikista, kun joku sita minulta kysyi... Syomisen jalkeen matkasimme bussilla meren rantaan ja siella syotiin (meille ananasta muille rapuja ja simpukoita) ja juotiin uudelleen. Sitten matkasimme takaisin HCMc:hen vasyneina ja pakko myontaa, nalkaisina. Kavimme kaupunkiin palattuamme Mikon kanssa viela uudelleen syomassa.

Elsa, Karin, Susanna ja Sven palasivat Ruotsiin torstaina ja haikeina hyvastelimme heidat. He pitivat hostellilla pienet laksiaiset keskiviikko iltana ja tarjoilivat samalla hieman hedelmia ja viinia. Paikalla olivat myos heidan Vietnamilaiset ystavansa.

Samaisena keskiviikkona pidimme koululla esitelman Suomesta ja meille pidettiin esitelma Vietnamista. Tunnelma oli mukavan rentoutunut ja oli muutenkin mukavaa. Opettaja pyysi etta olisimme lahteneet yhdessa laulamaan karaokea esitelman jalkeen, mutta koska halusimme hyvastella Ruotsalaiset sovimme myohaisemman ajankohdan ja menemme karaokeen 6.5.

27th April 2008

Lainatakseni Johannesta: Parempi vietnamilaisissa häissä kuin vietnamilaisessa vankilassa... No eipä sen puoleen kummassakaan en ole vieraillut :P
28th April 2008

Hurreilla on aina kaikki paremmin, det ar fel. Mukavaa matkaa Singaporeen! Varo sammakkopuuroa.

Tot: 0.052s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0352s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb