nukkuminen on vaikeaa

Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City
April 10th 2008
Published: April 10th 2008

Nyt on pakko tulla avautumaan tanne blogiin naapurissa tapahtuvasta rakentamisesta ja purkamisesta... Naapurissa tosiaan rakennetaan taloa ja toista puretaan. Purkaminen tapahtuu niin etta miehella on leka kadessa ja sitten se paukuttaa seinat irti silla lekalla. Eipa siina mitaan. Tyot on alkanut rakennustyomaalla aina todella aikaisin aamulla ja ikkunat hostellissa kun on aikalailla rappanat, meteli tulee sisalle oikein kuuluvasti. Nyt aikataulu on ilmeisesti kiireinen, koska kahtena edellisena vuorokautena purkutyomaalla on tehty toita myos yolla... Yolla ei tosin paukuteta, vaan siivotaan purkamisesta tulleita tiilikasoja, mutta silti se vie unet melko hyvin. Itse oon onneksi ollut sairaslomalla, joten hieman puutteelliset younet ei haittaa (ensin maha vaivasi ja nyt sitten nuha viela (taas) tahan paalle. Lisaksi varpaat kutisi ja oli turvoksissa ja kipeat, mutta se alkoi parantua kun otin sienivoiteen kayttoon).

En ole paljoa kirjoittanut blogiin viimeaikoina, mutta tuntuu ettei mitaan ihmeellista ole tapahtunut. Kaikki on alkanut tuntua niin arkipaivaiselta. Viimeviikon perjantaina tosin kavimme Elsan ja Karinin kanssa Buu Long (tai jotain sinnepain) nimisella vuorella. Vuori se ei tietenkaan ollut, korkeintaan maki ja kaikenlisaksi koristeltu tokeroilla muoviporoilla ect. Paasin kuitenkin elamani ensimmaista kertaa mopedin kyytiin ja vaikka se tuntui hiukan vaaralliselta, kun ottaa paikallisen liikenteen huomioon ja sen etta kuski oli hieman hullu, oli se ihan hauskaa (en nyt ihan heti ole uudestaan menossa kuitenkaan). Mikko melkein joutui kolariin ja meikalaisenkin kuski ohitti toisen mopedin niin lahelta etta mun kasi osui sen toisen ohjaustankoon (onneksi se ei menettanyt pyoran hallintaa). Naamat tuli myos todella likaisiksi, koska ilma oli niin taynna katupolya.

Huomenna harjoittelun jalkeen olisi tarkoitus lahten Nhanin kotikylaan Ben Trehen. Ben Tre on pieni paikka ja se sijaitsee Mekong Delta-alueella. Saa nahda kuinka vierailu sujuu, emme ole viela kayneet kenenkaan paikallisen kodissa. Nhan kertoi etta heilla on ainakin koiria, mika on mukavaa minun mielestani. Perjantaina mennaan ja launtaina olisi tarkoitus tulla takaisin.

10th April 2008

*hug* Yritä parantua kaikista mahdollisista taudeista, mitä myllää siellä.
10th April 2008

Ihanaa kuulla susta! Olen käynyt joka päivä katsomassa blogia pikaisesti, ja nyt tärppäsi. :) Kurjaa että olet kipeänä ja rakennustyömaa häiritsee. Pidä tosi hauskaa viikonloppuna! Mulla on kiireet ajat tiedossa, kun vastaan tänään lanseeratusta marimekko -kampanjasta duunissa... Eilenkin painoin hommia keskiyöhön. ;)

Tot: 0.089s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 44; dbt: 0.0661s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb