Terveiset Vietnamista

Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City
February 28th 2008
Published: February 28th 2008

Hei kaikille taalta Ho Chi Minh citysta eli Saigonista!

Saavuimme eilen perille tanne Vietnamiin pitkalta tuntuneen lennon jalkeen. Meita oli lentokentalla vastassa yhteyshenkilon lisaksi yksi opettaja ja kaksi oppilasta ja he olivat oikein ystavallisia ja kyselivat meilta kovasti kaikenlaista. Tulimme kuulemma ruuhka-aikaan ja tiet olivatkin aivan tukossa.

Hostelli jossa asumme on ihan siisti (minun kylpyhuoneessa on tosin muurahaisia) ja lahella on paljon hyvia ravintoloita, joista kahta olemme jo testanneet. Ruoka on hyvaa ja nain suomalaisen nakokulmasta katsottuna myos hyvin edullista (lounas edullisempi taalla ravintolassa syotyna kuin koulun ruokalassa). Ensimmaiset kauhunhetket koimme eilen ylittaessamme tieta, mutta paasimme ehjina yli 😊

Alkuun meilla on hieman lomaa, mutta emme ole viela tehneet suunnitelmia mita tehda. Tanaan tapaamme viela koululta porukkaa, joten ehka he osaavat suositella jotain aktiviteetteja. Harjoittelu sitten kuulostikin melko tiiviilta, koska kaymme samalla jotain kurssia siina ohella. Harjoittelupaikat sijaitsevat kaukana hostellistamme, mutta niihin paasemme onneksi bussilla. Olin ajatellut aluksi polkupyoran vuokrausta, mutta en taida tuonne ruuhkan sekaan uskaltautua pyoralla menna.

Saa on kuuma ja hiostava ja eilen myos satoi hieman. Huoneessa on ilmastointi, mutta se on liian kylma joten nukuin ilman. Eipa tassa viela mitaan ihmeempia, joten palailen asiaan myohemmin! Mikko lahettaa kuumat terveiset kaikille tutuille!

28th February 2008

Good morning Vietnam!
Olipa kiva kuulla ensivaikutelmista. Tekstiviesti täältä ei näköjään tule sinne asti, mutta viestitelläänpä näin. Tulikohan se privaattiviesti jo perille asti? Täällä Iissä on puoli metriä lunta, joten ilmastointia sisätiloissa ei tarvita-vielä ainakaan :)) Hyvää iltapäivän jatkoa sinne, täällä kello nyt 7.17 am. Palataan!

Kämppikset talon puolesta
Onneksi ei sentään liskoja seinillä tai rottia naapurissa, kuten Intian hotelleissa. Ei muuta kuin karaokea paikallisten kanssa niin varmaan sopeudutte hycin sinne.
29th February 2008

Pysykää jatkossakin hengissä :)

Ooh. Kaaosta ja meteliä! Muurahaisia! :D Älä lähde fillaroimaan sinne sekaan, kuulostaa vaaralliselta ja kenelle mä sitten pidän omat tuparit! (tosin ei oo kämppää vielä joten nou hätä :D)
1st March 2008

Hauskaa matkaa!
Kuulostaa jännältä! Kiitos linkistä, on kiva seurata sun seikkailuja :) Pidä kivaa!!!

Tot: 0.069s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0484s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb