A harmadik vietnámi út


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Southeast » Ho Chi Minh City
July 15th 2007
Published: July 15th 2007
Edit Blog Post

Tegnap sikeresen megérkeztem Vietnámba. Ez a harmadik utam egy éven belül, a tavalyi saigoni és idén januári Saigon/Hanoi út után. Bár kisebb torokfájással meg köhögéssel vagyok áldva, már alig vártam. Ide, föleg Saigon-ba (Ho Chi Minh Város) mindig jó visszajönni.
A kb. 20 órás út viszonylag normálisan telt, Madrid-Párizs-Bangkok-Saigon útvonalon. A párizsi átszállás volt egy kicsit durva, mert a frissen átadott Charles De Gaulle II E (vagy mi) még nincs megszervezve finoman szólva. Elég annyi erröl (spanyol billentyüzeten írok, nincs hosszú ú-m meg ö-m), hogy kb. két órám volt a gépek között és majdnem lekéstem a csatlakozást.
Mikor leszálltam már csak egy félórás sorbanállás következett 35-40 fokban az útlevélellenörzésen, viszont így nem kellett a csomagra várni, és már taxiba is szálltam, hogy belevessen magam a vietnami városi közlekedés örületébe magam. Ez tényleg, olyan, hogy aki még nem látta nem hiszi el. Többször próbáltam fényképen megörökíteni, de még nem sikerült.
Kollégáim este 6-ra beszélték meg a vacsit !!! ami szerencsére éppen egybeesett az én madridi délután 1 órámmal egy korai ebédhez :-) Örömmel láttam, hogy Jane, Sabrina és Mel jól vannak és eljött a vietnámi kollégám Quang is. Quang az Újraegyesítési Palota mellé vitt minket egy láthatóan menö helyre. Ök rendeltek Jane-nel és Sabriná-val, ami ugye esetemben veszélyes, de nem tudtak mellényúlni. Ettem Papayát, rákot, tintahalat, langusztát.... csupa olyat amit nem szoktam, de ahogy ök készítik semmi bajom vele.
Vacsi után Quang meghívott minket megünnepelni az elöléptetését, kicsit variáltunk, hogy hová menjünk, végül Mel javasolta, hogy felvisz minket a hotelünk executive szintjére. Ezt persze nem tehettük volna meg elvileg, de senki sem szólt. Nekem még kedvem lett volna elmenni az Apocalypse Now nevü szórakozóhelyre, de úgy este 10 felé a fáradtság jelei jelentkeztek rajtam, úghogy kaptam az alkalmon, hogy gyorsan ledolgozzam a jetlag-et és gyorsan ágyba bújtam. Sikerült 11 órát aludni, szóval nemhiába maradtam fenn a gépen majdnem végig az út során.
Ma délután 1-kor megyünk Can Tho-ba, egy 4-5 órás utazás lesz kocsival a Mekong Deltán....

Advertisement



Tot: 0.068s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0483s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb