צ'או ממואי-נה!!

Asia » Vietnam » Mui Ne By oshri yamin
June 9th 2007
oshri yamin

אז אחרי נא-טראנג קפצנו לעיירת חוף, שהייתה אמורה להיות כפרית למדיי ולא מתויירת, אבל בויאטנם כמו בויאטנם, אתה אף פעם לא מקבל את מה שאתה מזמין...

הגענו למקום מ-מ-ש מתוייר, אבל מתוייר לאנשים שהם כבר אבא ואמא - מפונקים ועם הרבה כסף... (:

כל העיירה מלאה בכפרי נופש יוקרתיים ומסעדות פלצניות. איכשהו הצלחנו למצוא מקום בתקציב שלנו - בחדר קטן, עם מאוורר.. קצת עצוב בהתחשב בחום המטורף של ויאטנם, אבל ככה שורדים חצי שנה בחו'ל... (:

בסה'כ בילינו פה שלושה ימים שבהם הספקנו לשזף את עצמנו טוב טוב על החוף, להישרף, לבהות בים עם המים הכי מדהימים בויאטנם ואפילו לצאת לטיול ממש מגניב בדיונות החול המטורפות של מואי-נה. תיכף תראו את התמונות ותבינו כמה מטורפות..
חוץ מזה ראינו כפר דייגים ממש יפה שנראה כמו מלפני 200 שנה ואת ה"רד קניון" - דומה לגרסא האמריקאית, רק בדגם מוקטן..
הבטיחו לנו גם מפל, אבל .. נו.. ויאטנם.. אז קיבלנו נחלון. אבל נחלון יפה.. !

זהו..

מחר נוסעים לסאיגון - העיר הכי גדולה בויאטנם וגם היעד האחרון שלנו פה..

עדכונים בקרוב..

Tot: 0.064s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 23; dbt: 0.0238s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb