Vietnam - Ha Long Bay and Hue

Published: May 11th 2013

Aha, tis in Belgie ook bakken en braden lees ik in de comments! Steek even een vork in je kat en je bent helemaal mee! Thx again he voor de comments, das elke keer plezant! Helaas nog geen google-translate voor pasgeborenen of nog niet geborenen... t schijnt goed bakken te zijn in Belgie, hopelijk kan iedereen ervan genieten! De dag na de uitstap naar de parfum-pagode zijn we vertrokken richting ... Read Full Entry

Photos are below

draken zitten overal in verwerktdraken zitten overal in verwerkt
draken zitten overal in verwerkt

draken zitten overal in verwerkt
tempeltempel
tempel

tempel
maatjesmaatjes
maatjes

maatjes
beelden met buikpijn volgens Anouk ;)beelden met buikpijn volgens Anouk ;)
beelden met buikpijn volgens Anouk ;)

beelden met buikpijn volgens Anouk ;)
ruineruine
ruine

ruine
brommeeeur!brommeeeur!
brommeeeur!

brommeeeur!
doorheen het plattelanddoorheen het platteland
doorheen het platteland

doorheen het platteland

Greetings from Anouk!

goe bezig! zie ma da ze u nie ginder houden :-) groetjes uit praag! (helaas iets minder exotisch en iets regenachtiger dan vietnam...)
12th May 2013
Greetings from Anouk!

Hello
LOL, maar ik geloof dat ze eerder Wouter willen houden, ik word hier maar overal gefeliciteerd met mijn nice-lokking man :-) Praag, mmm sounds nice, wat ben je daar allemaal aan het uitspoken? Cu soon, Wouter en Anouk
11th May 2013

Waaaauw love it! Vietnam staat dan ook hoog op mijn verlanglijstje. Dus ooit gaat die blog mij nog fantastisch van pas komen ;). Prachtige foto's en in combinatie met de vlotte pen geeft het eventjes het gevoel terug op reis te zijn. Dus merci! Van de bootjes tot de brommerkes, echt zalig. Al is de real experience toch nooit helemaal te vatten é... Take care ("check your luggage, your passports and yourself" zoals onze gids in China het zou zeggen (vergeet vooral het accent niet)), geniet ervan en kom terug met bakken reisverhalen!! O ja, dat goed weer in België...vergeet het maar! Of toch in dat afgelegen gat van een West-Vlaanderen, in metropool Antwerpen liggen de zaken misschien anders
18th May 2013

China? nice!
Hey Sarah, thanks voor uwe comment! zo horen we mekaar ook eens ;) wist niet dat je naar China was geweest, klinkt heel cool! met een organisatie weggeweest? Want moet niet evident zijn om daar alleen rond te reizen! Greetz en tot binnekort misschien eh

Vietnam
Heel plezant en heel herkenbaar jullie vertellingen. We wilden jullie nog wat wijze raad geven door vooral geen nachtbussen te nemen of ritten die langer duren dan 4 uur, maar we zijn te laat. Je hebt het reeds ondergaan en blijkbaar ook doorstaan. Als je lange afstanden moet doen zouden we jullie toch een binnenlandse vlucht aanraden, helemaal niet duur en o zoveel confort. Bij één van de foto's lijkt de brommer een fiets, echt ongelooflijk hé wat die mensen allemaal transporteren. Kom je in Dalat, ga dan op uitstap met de Easyriders, heel leuk. Mui Ne met zijn rode duinen en Nah Trang zijn ook echt de moeite waard. Wij hebben daar ook alles met de fameuze brommerkes en pothelmen gedaan, zalig, de beste manier om de unieke plaatsjes te ontdekken, en ja wij voelden ons ook terug 16! De Mekong Delta met de snelboot naar Pnom Peng is ook een echte aanrader. Inmiddels zullen jullie ook al wel gewoon zijn aan de kleine vrouwtjes die met een te zwaar geladen draagjuk rondzeulen met hun veel te warme kledij en rijsthoedjes. De kapper in Vietnam is een zeer leuke ervaring, de ene is bezig met je haar, de andere geeft je een fijne voetmassage, daarbij nog een lekkere gemberthee..meer moet dat niet zijn. Bert wil volgende keer wat foto's van Anouk in monokini onder het motto "het oog wil ook wat". Geniet er nog verder van met volle teugen en we wachten op nieuwe verhalen. Dikke kus Bert en Greet.
12th May 2013

Thanks 4 the tips
Hey Greet en Bert, bedankt voor de zeer nuttige tips, we nemen ze zeker mee hoor :-) Ook nog eens bedankt voor de blog en de foldertjes die jullie aan ons mams hadden meegegeven. Geniet nog mee verder van de volgende blogs en cu in Belgium. Wouter en Anouk

Greetings!
Hi Wouter!! I don't understand anything of what you wrote about Vietnam, but a picture is worth a thousand words, so I enjoy the pictures and I wish you a very good holidays!!! Maybe some day we will meet us again!! bye bye Fabio
11th May 2013

Dag Wouter en Anouk, We genieten mee van jullie reis, en ook van de aangename schrijfstijl van de verslaggever. Dit is inderdaad een heel ander soort reis. Volgens de chaostheorie leidt chaos tot orde. Dat klopt daar ongeveer met al die verschillende vervoersmiddelen op één en dezelfde weg: iedereen geraakt relaxed op zijn bestemming. Zouden we zo onze files kunnen oplossen? Verstopt Anouk haar haar in reismodus (krulletjes) onder een punthoedje? Oma is nu nog meer overtuigd dat je de reismicrobe van haar hebt, nu nog even uitleggen via de telefoon hoe ze je blog vindt op haar laptop. Geniet ervan! mama en papa

Tot: 0.044s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 22; dbt: 0.0232s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb