jaskyna Phong Nha

Asia » Vietnam » North Central Coast » Quang Binh » Dong Hoi
August 6th 2012
Published: August 21st 2012

Nakoniec sme rano dorazili do Dong Hoi a boli velmi radi ze sme konecne mohli vystupit. Izbu sme si zabukovali den predtym, takze sme len museli najst spravnu ulicu, zbavit sa veci a vyrazit. Dnes sme chceli navstivit jaskynu Phong Nha. Toto je vraj najrajsia a najnavstevovanejsia jaskyna v celom Vietname a tiez je v zozname UNESCO. Chlapik z hotela mal na prenajom len jeden skuter. Toto bol trosicka problem, ale hned sa nastastie vyriesil. Nahodny okuloiduci na nam prihovoril, teda vlastne majitelovi hotela, pretoze nevedel ani slovo anglicky. Majitel nam dohovoril, ze nas zoberie do jaskyne. Cesta bola okolo 50 km, ale zvladli sme ju pomerne rychlo a bez problemov.

Jaskyna Phong Nha ma asi 50 km, z toho pre verejnost je otvoreny prvy kilometer. Bola obrovka, vsade plno roznorodych utvarov, roznych farieb a textur. Dojem trosku kazilo farebne osvetlenie vytvarajuce mierne gycovitu atmosferu. Nad touto jaskynou je este dalsia - jaskyna Tien Son. Tato bola krasna tiez a urcite stala za mnozstvo schodou ktore k nej viedli.

Cestou spat sa pan na motorke evidentne ponahlal. Jazdenie na cervenu a podobne je tu normalne a tak bolo pomerne tazke drzat s nim krok. Nakoniec sme dorazili k rozdvojke, kde nas samozrejme necakal a mi sme, ako sme sa dozvedeli neskor, zabocili zlym smerom. Urobili sme si teda okruznu jazdu po nie velmi zaujimavom meste Dong Hoi a trosku so stastim nasli nas hotel.

Vecer sme sa este boli prejst na plazi, nazbierali nejake musle a tiez si trocha zaplavali.

Tot: 0.084s; Tpl: 0.013s; cc: 12; qc: 31; dbt: 0.0491s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb