Another amazing day in Vietnam - rappelling waterfalls etc...


Advertisement
Vietnam's flag
Asia » Vietnam » Central Highlands » Lam Dong » Da Lat
February 10th 2007
Published: February 10th 2007
Edit Blog Post

Vietnam sa mi paci stale viac a viac :-) Vcera som zabludila do jednej cestovky tu v meste Dalat a na stene mali obrazky ludi zliezajucich vodopady - zavolala som chalanov a do 5 minut sme vyberali peniaze na zaplatenie Extreme Adventure Tourism tour. Bol to dost narocny den - chalani doma v Kanade lezu po skalach tak raz za tyzden a ja som to v zivote nerobila. Zvladla som to na jednotku - a ani som nebola nejak extra nervozna. Cely den sme sa predierali hustou dzunglou, liezli rebrikmi, prebrodili nespocetne mnostvo vodopadov a potocikov - neprijemne smyklave kamene ale nikomu sa nic nestalo az na mensie odreniny sme sa cely dostali spat do hotela. Bol to fakt super den - v zivote som nieco take nerobila a strasne sa mi to pacilo. Na zaciatku sme museli samozrejme podpisat papierik ze vsetko robime na vlastne riziko a ak by sa nieco stalo oni nie su zodpovedni (to iste ako pri potapani). Boli chvile ked som myslela na to ze moja zdravotna poistka nekryje tento druh zabavy - ako napriklad ked som zliezala 20 m kolmy utes a zistila som ze nas sprievodca mi zabudol zaskrutkovat skobu od istiaceho lana - musela som si ju znova otvorit a zaistit - nebola som v tej vyske nadsena - a to som predtym zliezla len 2x 10 metrovy utes. Chalani mi tlieskali :-) asi cakali ze budem hystericka a ze sa budem bat ale bez slova a vahania som sa vrhala do vsetkeho co mali sprievodcovia pre nas pripravene. Sprievodcovia nam dali takzvanu "osmicku" skobu ako sucast horolezeckeho vystroja (neviem ako to nazvat) ma to tvar osmicky - chalani ma "potesili" ked povedali ze v Kanade to je nelegalne z nejakeho dovodu ze sa to pouzivalo ale uz to zakazali (zrejme z bezpecnostnych dovodov, zda sa mi ze aj u nas je to zakazane) :-) Ale veselo sme to pouzivali cely den. Po tom ako nam za minutku vysvetlili ako sa zliezaju skaly sme jeden po druhom zliezli 20, 15 a 16 metrove utesy. po obede sme sme sa par krat smykli na vodopade - tam som si slusne udrela "kost na konci chrbtice" - ma to rozne nazvy, tak pre mna sa tym padom smykanie skoncilo. Zajtra sa presuvam do mesta Hoi An a rozhodla som sa s chalanmi rozlucit - bolo s nimi super ale pridali sa k nam dalsi dvaja
Water slidingWater slidingWater sliding

I hit my tailbone really badly on this one :-)
ludia z Australie takze je z nas uz 5 clenna skupina a mne to nevyhovuje. S chalanmi by som usetrila kopec prachov na ubytovani (ked sme 3), ale nechcem robit kompromisy ohladom toho ako stravim svoj cas (plus ta baba z Australie mi nie je 2x sympaticka) takze radsej budem zase solo.


Additional photos below
Photos: 30, Displayed: 23


Advertisement



Tot: 0.356s; Tpl: 0.013s; cc: 31; qc: 165; dbt: 0.2623s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.4mb