Za moje drage (a vi znate koji ste)

Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Railay
January 24th 2006
Published: January 26th 2006

No Money No Honey No Money No Honey No Money No Honey

No Money No Honey iliti Bez para nema muzike
Red je da se i ja oglasim na maternjem jeziku. Tajland je veoma zanimljiva zemlja koju vredi videti. Do sada je bilo nekoliko lepih dozivljaja ali i puno spavanja. Spavao sam na brodu, na plazi, na trajektu u autobusu ali nije bilo sanse da spavam na recimo tuk-tuku ili na zadjem delu pikap-a jer to bi bilo kao da spavas u kolima dok te vozi neki lokalni domorodac u CG koji misli da dokaz njegove muskosti lezi u sto ludjem secenju krivine starog puta ka Kotoru. U svakom slucaju treba skupiti snagu za putovanja koja dolaze jer Kambodza, Laos i Vijetnam nisu bas tako laki za obilazak kao Tajland. Ne znam sta da ocekujem pa se i ne brinem mnogo ali znajuci sebe naci cu se negde u sred dzungle i reci sebi sta ja uopste radim ovde.

ChinaTownChinaTown
ChinaTown

Ludje od Guce Kineska cetvrt pred kinesku Novu godinu
Kontrast u odnosu na Bangkok Kontrast u odnosu na Bangkok
Kontrast u odnosu na Bangkok

Jedno od mnogih ostrva u Krabi provinciji poznatoj po rock climbing iliti pentranje po liticama
Azijska kreativnostAzijska kreativnost
Azijska kreativnost

Salvete i cackalice u restoranu brze hrane (pozdrav ;-))

Tot: 0.14s; Tpl: 0.013s; cc: 16; qc: 87; dbt: 0.0815s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb