Hjemve skal kureres med nye oplevelser


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Phuket
October 27th 2011
Published: October 27th 2011
Edit Blog Post

This content requires Flash
To view this content, JavaScript must be enabled, and you need the latest version of the Adobe Flash Player.
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Soidogs 63 secs
Så blev der lige ændret på det hele.
Pga de stigende vandmasser i Bangkok og andre steder i Thailand har det begrænset mig lidt. Så jeg har ændret i planen og rejser den modsatte vej. Imorgen tidlig om 7 timer tager jeg til Singapore og bliver et par dage... eller mere. Eller måske videre til Borneo? Orangutangerne og regnskoven lokker meget.

De sidste par dage har jeg haft en del hjemve, eller nok nærmere bare savnet dem derhjemme. Glæder mig helt åndssvagt til at kunne komme hjem og invitere nogen på rødvin og en lang snak om alt, ingenting og analysere hele verden.


Jeg må hellere komme i seng, så jeg ikke er alt for smadret når jeg skal indtage Singapore imorgen, det bliver vildt! Jeg har ikke engang booket et sted at sove eller noget, det er meget rebelsk!

(Bare rolig mormor, jeg har fornuftigt fodtøj, Singapore er en meget sikker by at færdes i, også for en alene pige, jeg skal nok passe på mine ting og jeg har selvfølgelig et par hoteller som backup jeg har adressen på jeg kan være ved hvis det går helt galt😊 )

Ting jeg savner:
MISSERNE!!
Rugbrød med lun leverpostej
At lave mad
En god brandert-snak med
Havregryn med mælk (Kim)
Pasta med kødsovs (Kim)
Gå en tur i vores Fakta (Kim)



Ting jeg/vi er pænt træt af:
Piger på gaden der konstant skråler "Hello welcome MASSAAAAGE".
Skræddere der vil give hånd "Hello my friend, very nice design for you".
Den sindssyge trafik.
Finde ud af hvor man skal have mad fra hele tiden.
Koriander
Citrongræs
Ingefær
Dårlig mave
At vide man næsten hele tiden bliver hustlet til overpris. Uden undtagelser.
Mænd der råber "tuk-tuk taxiiiii", "where you go?!?!"
Thai'ere der lader som om de forstår, men i virkeligheden slet ikke har fattet hvad man siger.



Advertisement



Tot: 0.091s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0402s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb