Koh Phi Phi


This journal has been deleted.
COMING SOON HOUSE ADVERTISING ads_leader_blog_bottom



Comments only available on published blogs

21st October 2008

heeey meis! waw egt vet de foto's!!!! ja je maakt wel wat mee zeg allemaal......maar gelukkig liep t allemaal goed af voor je!!! benieuwd naar je volgende verhaal kus! miran
21st October 2008

wat leuk! :)
wat leuk om er foto's bij te zien! Niet echt veel geluk aan hetbegin van jullie reis, maar misschien hebben jullie al het ongeluk nu wel gehad :) Ik hoop het maar. Benieuwd naar wat jullie nog meer meemaken!! X Sylvia (vriendinnetje van nikki)
21st October 2008

wel gaaf hoor
Hoi Kirsten Reageer nu zelf een keer. Alles bij elkaar wordt het weer een pracht avontuur. Had niet verwacht dat thailand zo mooi was. Ben heel benieuwd hoe Cambodja zal zijn. Hier gaat alles prima, we hebben heel veel zin in Portugal. groetjes Peter
21st October 2008

hiiiii
Hey drol! Pfffff...weet niet eens meer wat ik moet zeggen, wat een weelde allemaal! Ghehe ziet er echt cool uit! En dat je bent flauwgevallen, NOO!! Gelukkig was ik er niet bij haha anders hadden we daar samen gelegen, maar ik ben blij dat je weer helemaal tiptop bent! Nou kind enjoy enjoy!! Dikke kus!
21st October 2008

Wat een paradijs daar, toch wel heel anders dan Amerika, he? Prachtige foto's meid. Op naar Cambodja .... wij gaan naar Portugal, 25 graden!!! Dag meisie, we bellen weer
22nd October 2008

Wauw
Hee lieve Kirsten. Wat klinkt het geweldig allemaal daar! En super mooie foto's. Zo te horen loopt niet altijd alles op rolletjes, maar dat levert natuurlijk wel de mooiste verhalen op :) Dikke kus, Helga
25th October 2008

wow!
Kirsten! Wat klinkt het ontzettend gaaf allemaal! Misschien had ik toch maar met jou mee moeten gaan... Althans.. aan de andere kant is ook niet alles voorspoedig verlopen he, haha. Ik zit ondertussen in Hoi An en heb vanochtend een volledig overstroomd Hue verlaten. Hier in Centraal-Vietnam is het weer echt een drama. Maar ik ga snel jouw kant op dus dan hoop ik je daar te zien :) :) Tot snel reisbuddy! En geniet van alles. xx Sanne
28th October 2008

heey meis, wat ziet dat er supergaaf uit allemaal. Ik ben van plan om junni op reis te gaan. Ik hoor graag alle tips en alles wat ik moet weten om alleen op reis te gaan als je terug bent.. veel plezier nog! xx ilse ( huisgenootje anne-wil)
30th October 2008

Al in Cambodja??
Hey Meissie..alles goed met je?? Ben je al in Cambodja?? Ben benieuwd naar je volgende verhalen..Paul wil je al achterna reizen. Hopelijk gaat hem dat lukken. Wij hebben gezinsuitbreiding;) Jan heeft een puppie.....Wij wensen je van ons allen een fijne tijd, pas goed op jezelf! Dag..we horen hopelijk snel..Pank, Ria, Jan en Judith
21st January 2009

GEFELICITEERD
met je verjaardag, morgen de 22e Ik hoorde dat je zaterdag a.s. weer thuis komt. We hopen dat je een hele goede reis hebt en dat we je gezond en wel weer in Nieuwegein aantreffen. Hopenlijk lees je dit nog voordien, anders doen we het dan op z'n echies. Groetjes en leifs uit Emmeloord.

Tot: 0.394s; Tpl: 0.014s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.2918s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb