De sidste 3 uger!

Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan
June 17th 2006
Published: June 17th 2006

Phang nan til Bangkok

Saa er vi tilbage i bangkok!

De sidste 3 uger - Verdens Bedste

Niels frisoerNiels frisoer
Niels frisoer

Niels bliver klippet! DANISH ROCKSTARS!
Toeserne!Toeserne!
Toeserne!

Nogle af dem vi hang ud med paa Same Same
Niklas GuitarNiklas Guitar
Niklas Guitar

Niklas fik lavet Niday tatoveringen om til guitaren her! Den blev meget bedre!
Soeren & KlovnSoeren & Klovn
Soeren & Klovn

Billed af Soeren der ejer Same Same - med den famoese Klovn DVD! Live fra Phang Nan!
Den stive bartender&SimonDen stive bartender&Simon
Den stive bartender&Simon

Hver aften dinglende hun stiv rundt i baren! Meget meget underholdende!
Niels og RandersNiels og Randers
Niels og Randers

Niels og en af de mange Randers fyrer! Danish Rockstars!
Rob (laes tekst)Rob (laes tekst)
Rob (laes tekst)

Robbie. En canadiar der kom til Phang Nan i november og endnu ik har forladt oen! Skal dog til Roskilde Festival og han har laert at snakke lidt dansk
SupermandSupermand
Supermand

Rob ER Supermand
Dame fra Schweiz!Dame fra Schweiz!
Dame fra Schweiz!

Legende fra schweiz! Der blev sunget til den helt store medalje... Senderos!
Danske Champs!Danske Champs!
Danske Champs!

Jeppe, Frederik og Rasmus giver den gas til Full Moon!
Full Moon Buffet!Full Moon Buffet!
Full Moon Buffet!

Buffet'en til Full Moon Party var uovertruffen! Kartoffelmos, hjemmelavede frikadeller og brun sovs m.m.!
Kina Templet!Kina Templet!
Kina Templet!

Den yndige dame i templet vil foerst ik fotograferes da hun var /very old very old/ men da vi fortalte at vores moedre ogsaa var /very very old/ var det helt iorden! Nyd billedet!
Full Moon paa StrandenFull Moon paa Stranden
Full Moon paa Stranden

Billed 1 fra stranden! Billederne dernede fra blev daarlige da klokken var mange!
Full Moon paa Stranden 2 Full Moon paa Stranden 2
Full Moon paa Stranden 2

Billed 2 fra stranden! Billederne blev daarlige men i skal da ik snydes hjemme i DK!
Randers & PuffRanders & Puff
Randers & Puff

Puff blev sidst set til Full Moon sammen med Morten fra Randers! Kidnappet?
Niels&Simon Bangkok PoolNiels&Simon Bangkok Pool
Niels&Simon Bangkok Pool

Tilbage ved poolen! og foto af the crazy danes

10th June 2006

wee!
nej hvor ser i godt ud!! ;-) kun godt en uge til jeg kommer... glæder mig så meget! fedt med lidt billeder også... ser ud som i allerede har fået lidt farve hva... ses snart drenge... Soren
18th June 2006

Super dejlige drenge
Tak for ordene og gode billeder. Nød at læse loggen. Vidste det - kunne nemt se billederne var manipuleret og at det ikke var din tatto Simon, mig har du aldrig kunne snyde, beklager hehe ;-)) Glæder mig på Jeres vegne at I har det så godt og sjovt og I ikke glemmer hyggen og møder så mange sjove mennesker. Men hvordan kan man undgå at bare få lidt farve ?? Måske skulle I ændre faktor på solcremen, gætter på den er for høj.. Farvel Niels, vil væde på han godt gad blive lidt længre. Snart goddag til Søren, gad ved hvad I så finder på??
20th June 2006

Ko Phangan er for vild
Hej drenge! Tak for nogle vilde dage paa Ko Phangan! Sjaeldent har jeg oplevet saa mange syge ting paa saa faa dage! Jeres side er cool, jeg foelger lidt med i hvad I render og laver. Giv lyd hvis I kommer til Phi Phi eller er i Bangkok d.25-26. Fortsat god rejse! Kim fra Randers
21st June 2006

Den ægte champ er på vej ;-)
... Lækkert.. Sidste eksame overstået med et 9 tal, sommerferie, og ik mere end 2 uger til hel en måned i Thailand med Ja-Hatten på ;-) Men Simon, hvad er planen? Tager musen og mig bare til Ko Phang Nan og tager den derfra?? Smid mig lige en mail om hvor vi kan finde jer omkring d. 7 Juli, så bliver jeg en HAPPY DOLPHIN! Og hvis vi skal have noget med hjemmefra så sig lige til.. Hygge og fede billeder, gi den gas til i ligner Nick Nolte ;-)
29th June 2006

herregårdsbøffen!!!
Godt at høre at I hygger jer drenge, men lige et par kommentarer.. For det første kan man aldrig få for mange ludere, så Koh samui er jo en hver mands drøm!!! Desuden har jeg blandede erfaringer med Same Same... Husker tydeligt dengang jeg bestilte en lækker Herregårdsbøf, med alt hvad der hører til... Da retten kom, var det en fesen hakkebøf, der aldrig nogensinde, ligemeget hvordan man vender og drejer det kunne minde om en lækker Herregårdssteak!!! Det blev mit sidste måltid på Same Same!!! Udover det har Rockstjernen med guitaren på armen haft en ordentlig koger på.. Nok den grimmeste tatovering jeg nogensinde har set..

Tot: 0.086s; Tpl: 0.013s; cc: 6; qc: 47; dbt: 0.0459s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb