Koh Phangan - plaz


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Pha-Ngan
April 8th 2007
Published: April 8th 2007
Edit Blog Post

Koh Phangan - plaz

 Asia » Thailand » Ko Pha Ngan By beach_girl
April 8th 2007
Inga
Tu je par fotiek z plaze z Koh Phangan - dodatocne ich uverejnujem. Z nasej plaze som zobrala maly motorovy cln - isla som navstivit chalana z Ameriky co tam bude 2 mesiace trenovat Thajsky box. Myslela som ze sa prevratime - obrovske vlny a ked na nas cln narazili z boku uz som videla svoj fotak vo vode :-) naozaj som sa trochu bala - chvilami to nevyzeralo dobre - po pristani sme vsetci "kapitanovi" zatileskali ze nas dostal na breh. Prave mi moj sused ukazoval fotky velkeho hada co odfotil na strome pred nasou chatkou - vraj ho tam uz par krat videl :o) Bezne v izbach mavame pavuky velke ako tarantula a lozia nam po veciach - nie sme tym velmi nadsene... Zajtra by sme sa mali presunut na druhu stranu do oblasti Krabi - raj horolezcov.


Additional photos below
Photos: 13, Displayed: 13


Advertisement



Tot: 0.104s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 23; dbt: 0.071s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb