FANAN IN KO PHANGAN

February 8th 2007
Published: February 8th 2007

טוב אנשים.... אז בואו אני אספר לכם מה אני עושה בימים האחרונים:
אתמול קמתי ב 12 בצהריים אחרי שנמרחתי על המיטת KING SIZE שלי כמו שצריך...
התעוררתי צחצחתי שיניים שמתי עלי בגד ים וירדתי לחוף 2 מטר מהבונגלוס שלי..שם פתחתי את הבוקר עם שייק קפה שוקולד וופלים טעימים!
אח"כ עברתי לערסל וקראתי כמה עמודים בפסר הקליל שלי "מלך החומוס ומלכת האמבטיה" ומשם הלכתי לשתכשך קצת במים הכחכחלים והנעימים ולהפרקד על הסלעים שמבצבצים מהם.
אחרי זה עשיתי כמה פוזות למצלמה על החוף כמו שאתם רואים ומשם לערסל שבבונגלוס שלי.
משם הלכתי להתקלח..אחרי המקלחת נשנשתי איזה צ'יפס, ואז שמעתי עברי לידר על הערסל בחוף בשקיעה.
ב-8 בערב אכלנו ארחות ערב טעימה וקינחנו שוב והפעם בשייק בננה אננס שהיה ממש נחמד.
כן... ואתמול זה היה כנ"ל רק במקום השייק בסוף שתינו הייניקן על בר שקט ופסטורלי בחוף לשירי בוב מארלי מגניבים.
בקיצור...ה-ח-י-י-ם ה-ט-ו-ב-י-ם!!! אנשים.... הגעתי לנחלה שלי... מבחינתי מפה והלאה...זה כבר מותרות של סוף הטיול...לא צריך יותר כלום..החיים מושלמים 😊
אז אני לא אזיין את השכל כי אני בזולה ואין לי כוח...יש תמונות חדשו...והפעם הפתעה..גם וידאו- - רוצו לראות!!!
יאללה אנשים אוהב אותכם..תעשו חיים - מאור

Tot: 0.125s; Tpl: 0.024s; cc: 7; qc: 47; dbt: 0.0683s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb