Karen - long neck tribe


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Rai
March 28th 2007
Published: March 28th 2007
Edit Blog Post


Karen - long neck tribe

 Asia » Thailand » Chiang Rai By beach_girl
March 28th 2007
Inga

Karen long neck

Dalsie video Karen zien - dlhy krk

Hudobne vystupenie
Tento blog uz pisem z mesta Chiang Mai kde som predchvilou dorazila - ponahlam sa na juh, tak sa po ceste nebudem zdrzovat - zajtra alebo pozajtra sa pohnem smer Bangkok. 7. aprila bude uz 5 mesiacov od kedy som zacala cestovat - 5 mesiacov som nemala v ruke mobilny telefon. Uverejnujem video nahravky tychto zien - par hodin po uverejneni blogu sa musi pockat kym to video spracuju az potom sa budu dat pozriet. Dakujem vsetkym ludom co mi posielaju e-maily - vzdy ma potesia. Inac zazivam dost velky kulturny sok z prechodu z Laosu do Thajska - zrazu su tu semafory, auta, vsade kopec jedla, obchody kde konecne dostat kondicioner na vlasy a ine super vyrobky - citim sa ako v raji :-) Az tu som si uvedomila ake su tieto krajiny rozdielne. V Laose som pred par dnami mala na ranajky - staru ryzu v ktorej boli mravce (ziadny chlieb nepredavali) s premastenou omeletou a zjedla som to lebo som bola hladna. Tu jem bananove palacinky s cokoladou, varenu kukuricu, Thajske jedla - v Laose som bola zvyknuta na pomerne jednotvarnu stravu - ryzu uz nechcem ani vidiet :-)


Additional photos below
Photos: 35, Displayed: 23


Advertisement



Tot: 0.066s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 26; dbt: 0.0394s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb