Chiang Mai

Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai
December 2nd 2008
Published: December 2nd 2008

KokekursKokekursKokekurs

Her syner me stolt fram noko av maten me laga:) Cici kunne mest ikkje faa sine retter spicy nok, medan Bjorgis hell maatte redusere litt paa chilien.
Elleville og glade for aa unnsleppe Pattaya, ankom me Chiang Mai etter ei lang natt paa natttoget.

Me vakna til litt kaldare luft, og ein kjempeflott soloppgong. Det merkast at me er ein god del timar lenger nord.. I lopet av 4 dagar fekk me sett det meste av gamlebyen, som ligg innom gamle vollgraver. Me traska rundt heile downtown som er om lag 6 km i omkrins, og fann vaar favoritt nattmatgate full av mystisk men god mat. Her fekk me stor og god middag til 5 kr, og nokre safteg gode kokoskaker til 2 kr for 6 stk. Me maatte sjavsagt prove aa faa tak i oppskrifta paa denne, men det var lettere sagt enn gjort... 😊 Hemmelig, hemmelig tydelevis.. Me har ogsaa faat smaken paa ferskpressa appelsinjuice av lokale appelsinar. Nam nam😊

Den eine dagen var me med paa eit kokekurs for aa bli meistrar innan thaimat. Menyen bestod av 7 sjolvvalgte rettar og ein tur paa det lokale maredet for aa velje ut gode raavarer. Etterpaa bar det til kokeskulen for aa lage baade supper, middagar, forrettar og dessertar av alle slag😊 Me fann fort ut av kva dei hemmelige ingrediensane i thaikokkelering er, nemlig:
I grenselandI grenselandI grenseland

Bak okk har me utsyn mot Burmagrensa fraa Thailand si side.
fiskesaus, fiskesaus og atter fiskesaus med ein draape osterssaus. Smaken er heldigvis bete enn lukta!😊 Og hald paa hatten alle dykk der heime: Bjorg Maren har ete ein rett som inneheld mosa reke..!

I denne boien gjeng det slag i slag, og neste dag reiste me paa nok ei utflukt. Denne gongen bar det heilt nord opp mot grensa til Burma der me fekk besoke tre stammer i ein fjelllandsby. Den forste stammen som motte okk smilte med tenner svarte som kol. Dei tygg ulike urter og denslags som gjer at tennene etterkvart vert heilt svarte. Den andre stammen me trefte var dei med store oyreflippar, ogsaa kalla "Bigear". Den siste, og denne er Cici sin favoritt, er Karen Long Necks, og desse har rundt 5 kg bronsespiral rundt halsen. Dette gjer dei for aa likne ein svane og for aa gjere seg vakre for mannfolka😊 Me trur jammen dette blir ein slager heime og! 😊

Bilete kjem naar me ei gong finn ein LITT rask data😊

2nd December 2008

Etter å lese om disse matvanene deres nå, håper jeg virkelig at jeg kan fortsette å få gjærbakst på Lauvdal :P :) Kos dere masse:)
3rd December 2008

Til Cici
Hei, Ser at du har det bra. Det ser gama ut å vere på tur. Her i Valle har me nå litt snø, litt kaldt og litt jolestemning. Ha ein fortsatt fin tur begge to. Helsing Toril
13th December 2008

Kort :)
Du kan tro jeg fikk ei tåre i øyekroken i natt, da jeg så jeg hadde fått kort av deg ;,) Åsså med "pai" på bildet.. hehe :) Du er dypt savnet, Bjørgis! Kos dere masse der nede. PS: jeg kom med på Asiaturen til neste år, Bjørgis ;)

Tot: 0.164s; Tpl: 0.014s; cc: 9; qc: 55; dbt: 0.0643s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb