in chiang mai

Thailand's flag
Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai
November 6th 2004
Published: June 30th 2005

vandaag korte update want ik heb al mn internet tijd opgebruikt met het zoeken van info over een lens voor mn nieuwe kodak. staat hier spotgoedkoop. gisteren wat rondgekuierd in de stad, even zon gebaad , keeeeeeeiiiii lekker gegeten in the whole earth restaurant, Rocio vleeseter avant la lettre heeft toegegeven dat het een van de lekkerste maaltijden van de laatste jaren was :D .
savonds als kers op de taart nog 2 masseuses naar de hotelkamer laten komen en 2 uur lang gekneed geworden geweest voor 500 bath
Rocio vond het ook plezant. nu zijn we aant onderhandelen, zij krijgt nog een beauty-spa behandeling als ik de lens koop. maar dit geheel terzijde.

fotos volgen maar heb cd met de fotos in het hotel vergeten. , morgen doi suthep. vanavond shoppingspree op de nightbazaar. Rocio is al heel goed in het onderhandelen met de tuktuk drivers. hoewel we nog steeds geript worden. mar om nu 10 minuten te onderhandelen over 10 bath, ik heb er de energie niet voor, maar bon soit, ik ga nog wat zweten.
sawasdee krab

Tot: 0.043s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 22; dbt: 0.0231s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb