Sri Lanka; Singapore; Bangkok; Hong Kong en Bali in 1985

May 13th 2011
Published: May 13th 2011

1985

In 1985 zijn we voor het eerst samen op een "grote" reis gegaan.
We gaan 5 weken op reis naar Sri Lanka; Singapore; Bangkok; Hong Kong en Bali.
Bij een gerenommeerd reisbureau heben we geboekt en de reis was tip top in orde met veel luxe hotels en inclusief bijna alles.
We doen veel ervaringen op met onze eerste keer in Asia en voor Wilma haar eerste verre reis en vliegen.
Met theo doen we veel samen; de groep was voor het grootste gedeelte seniors.
We landen nog op het "oude" vliegveld in Hong Kong, door de wolkenkrabbers heen.
In Hong Kong koop ik mijn eerste Nikon FM2 camara, scheelt weer met thuis.
Sri Lanka valt ons erg mee en is veel mooier dan we dachten, Mooie natuur en veel oud engelse gebouwen.
Singapore is erg modern met een oud gedeelte langs de rivier. We gaan met de kabelbaan en naar het 'Raffles'hotel.
In en rond Bangkok bezoeken we alle bezienswaardigheden, o a Floating Market + het Paleis.
We gaan samen nog even naar de kust, waar vele duitse waar te koop is.
Op Bali zijn we vrij en hebben een hotel op Sanur Beach.
We huren met theo een taxi die met ons het eiland rond rijdt.

Een prachtige eerste ervaring met het verre Oosten..

1985

In 1985, our first together in a "big" trip went.
We are 5 weeks in residue to Sri Lanka, Singapore, Bangkok, Hong Kong and Bali.
A reputable travel agency heben we booked and the trip was tip-top condition with many luxury hotels and includes almost everything.
We do a lot of experience with our first time in Asia and Wilma for her first long trip and fly.
With theo we do a lot together, the group was for the most part seniors.
We land still on the "old" Hong Kong airport, the surrounding skyscrapers.
In Hong Kong, I buy my first Nikon FM2 camara, with saves at home.
Sri Lanka strikes us so bad and is much nicer than we thought, beautiful nature and lots of old English buildings.
Singapore is very modern with an old riverside area. We take the cable car to the 'Raffles'hotel.
In and around Bangkok, we visit all the sights, including the Palace Floating Market +.
We're going a little to the coast, where many German where to buy.
In Bali we are free and have a hotel on Sanur Beach.
We hire a taxi with Theo with us driving around the island.

A wonderful first experience with the Far East ..

Jan

Tot: 0.259s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 45; dbt: 0.0602s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb