Roel & Anka in Sri Lanka

Asia » Sri Lanka » Western Province » Colombo
December 9th 2010
Published: December 11th 2010

HONDERD ZEVENTIG FOTO'S?! ja, en misschien volgen er nog meer. We zijn momenteel in een ghetto in Manilla en het is hier bere-gezellig... Wie ooit gedacht heeft dat strakke zwembroeken alleen nog maar vertoond werden in klassieke James Bond films heeft het goed mis, in Beruwela aan de west kust van Sri Lanka hebben Gerrit en Trees Turkije verwisseld voor Sri Lanka. We verblijven in Club Palm Gard... Read Full Entry

Photos are below

Park in KandyPark in Kandy
Park in Kandy

waar OVERAL bloedzuigers zaten!!!!!

11th December 2010

geweldig....
ik heb er niet heel veel woorden worden, maar wat moeten jullie het super hebben.. wederom een heel mooi verhaal en foto's zo kunnen we er ook van meegenieten he!!! Fijn anka dat je vader geweest is.. had je smsje gekregen, heel erg leuk. Hier verder niks veranderd, johan is allemaal bezig met het plannen van een nieuwe garage, dus zal het zwembad WEER moeten wachten hahahah.. Ben nou lekker een weendje vrij, maar dan begint de drukte op het werk, dus ik ben blij als het weer januari is.. hihihi... de sneeuw is ondertussen vervangen door regen, dus ja! geniet er nog lekker van en wachten weer op de volgende foto's en verhalen... een hele dikke kus jullie vriendjes uit bels!!!!! en jullie mini vreindinnetje...
12th December 2010

Gave foto's, mooie natuur en we zijn trots op jullie met het redden van een paar schilpadden! Enne nog grote plannen op het aziatisch continent? Of gaat de doorreis weer verder? Groeten uit valkenswaard

haaiiiii
hallo samen! Wat ongeloofelijk super is het voor jullie geweest de afgelopen tijd zeg!!! Die foto's zijn super! Ik waan me ff met jullie mee in een hele andere wereld, heerlijk! Groot gelijk: zie het en waardeer het! Hoe kan iemand nog klagen als hij daar als toerist aan komt??? Hier alles prima, prima! Onze Sander is alweer 1 jaar geworden, Sint hebben we het land uitgezet, uuuhhh, gezwaaid en nu staat de kerstboom er al weer. Ja, heerlijk burgelijk noemen we dat! En we genieten ook van dit trafreel! Al zou het fijn zijn als de jongens niet constant de kerstballen uit de boom zouden jatten maar dat terzijde.... Regen, sneeuw, koud, wind, maakt niet uit, we maken het wel gezellig! Vanmiddag samen met de jongens gespeeld waarbij alle autootjes die we hebben bezaaid lagen door het huis! Kortom, het gaat dus gewoon goed hier. Dikke kus van Rene, Jo, Julian en Sander
13th December 2010

Hey hey wat een mooie foto's ALWEER!!! Had niet verwacht dat Sri Lanka zo mooi is!! En Roel, ik zie het al helemaal voor me, jij over een paar maandjes op je paaltje aan de oever van de Dommel met je hengel!! ik zie een passende en wie weet succesvollere opvolger voor het vliegvissen!! Echt leuk dat jullie bezoek hebben gehad van familie en natuurlijk dat jullie hebben kunnen chillen in een tropisch resort! We hopen dat jullie net zoveel mooie dingen meemaken in de Filipijnen en dat jullie daar fijne feestdagen hebben!! ( of is iedere dag bij jullie een feestdag?? ) Geniet van al die prachtige natuur, uitzichten, zonsondergangen en natuurlijk van elkaar, we missen jullie tot snel liefs Jan en Elise!!!

hallo
hallo luitjes, ja, daar ben ik weer! mooie verhaal en mooie foto's, mijn favoriet is dat ene blauwe? schildpadje op het strand. ik heb op verschillende plekken gewacht en gezocht maar heb er noooit een gezien! lekker is dat ja zo'n resort, heb het ook eens gedaan in de dominicaanse republiek. dat was goedkoper dan een vlucht boeken en zelf onderdak regelen. de hele dag vreten en 's avonds zuipen ,heb me ook verbaasd over het publiek daar! ben vandaaruit zelf tripjes gaan doen. de hostess raadde mensen af om zelf dingen te gaan doen, ze waren dan ook van het soort die zich afvroegen of het kraanwater te drinken was, en og de zee veilig genoeg was om in te zwemmen!!!! gaan ze naar een hotel aan zee met ald doel een strandvakantie! volgende week donderdag vertrek ik voor een week naar het zuiden van spanje. volgens de weersvoorspelling is het daar dan zo'n18 graden! hier vriest het en heeft het ook weer gesneeuwd! wat gaan jullie doen na de filipijnen? kijk even naar mijn profiel op facebook, heb er iets leuks voor jullie opgezet! wanneer steken jullie over naar zuid amerika? groet, henny
14th December 2010

ha samen
Zo ik heb er n avond voor uitgetrokken om de foto,s te bekijken,en n avond om t verhaal te lezen. Fijn zo,n lux ressort he , dan is t nu zeker wel weer ff wennen dat je geen broodjes kaas meer hebt. Nog n fijne tijd en tot hoors groetjes thuisfront

Tot: 0.052s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 15; dbt: 0.0341s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb