From Russia With Love

Asia » Mongolia » Ulaanbaatar
September 7th 2012
Published: September 7th 2012

On the road again. Dromen, organiseren en doen - reizen, ik ben er gek op. Wat wordt onze volgende bestemming? Hoe komen we daar en waar slapen we? Wat is jullie goedkoopste wodka? Dat meen je toch niet? Dat zijn de vragen die we onszelf het meest stellen tussen de bestemmingen door. De gekozen vervoersmiddelen zijn al talrijk: te voet, met de tandem, trein, bus, taxi, liftend in een bus(je) of a... Read Full Entry

Photos are below

PosingPosing
Posing

Het poseergedrag van Russen is echt geweldig. Vooral vrouwen, die allemaal poseren alsof ze fotomodel zijn. Hilarisch. Ook mannen doen het; zie hier die stoere vent in zijn rode joggingpak.
NavigerenNavigeren
Navigeren

Google maps is een hele goede vriend.
Wat we niet mogen vergeten...Wat we niet mogen vergeten...
Wat we niet mogen vergeten...

moeten we vastleggen. In een imposante vorm graag. Toevalstreffer tijdens het liften in Litouwen - een monument voor WOII.
Masha, onze host in MoskouMasha, onze host in Moskou
Masha, onze host in Moskou

Sommigen van jullie kennen haar misschien nog van het wodka feestje in Amsterdam een paar jaar terug ;-)
Wat een grote tas...Wat een grote tas...
Wat een grote tas...

...voor zo'n klein meisje!
Het einde was nog lang niet in zichtHet einde was nog lang niet in zicht
Het einde was nog lang niet in zicht

Binnen no-time hadden we 4 opvolgende liften te pakken. Tot we 's avonds hier aan een kustweg vlak voor de grens met Letland vast kwamen te zitten. Geen lokaal geld meer op zak voor de bus, gelukkig wel warme kleding. We zijn gestrand in een Varsseveldiaans dorp in kermistijd. Wonderlijk.
BaristasBaristas
Baristas

Helden zijn het. Eén van de grote voordelen van steden dat goede espresso vaak binnen handbereik is.
SupersmüütiSupersmüüti
Supersmüüti

Kicken taal, Ests.

7th September 2012

wow
Pictures look great guys... to be honest I've not managed to read it all tho :) Glad it's going good. x
10th September 2012

Hoi Mick, ik heb weer met veel plezier jouw laatste blog gelezen, fantastisch geschreven weer!! Je heb je beroep misgelopen. Fijn dat we zo jullie reis kunnen volgen. Veel plezier in Mongolie en hopelijk spreken we jullie gauw!! Groetjes van je vader
11th September 2012

Keep on going!
Net terug van vakantie waarin ik me afvroeg hoe het met jullie en jullie reis is.... Dit lezende (ja helemaal tot het eind ;)) en het zien van de vette foto's kan ik wel concluderen dat het goed met jullie gaat! Ga zo door! Ben benieuwd naar de volgende verhalen! Gr Sjoerd
15th September 2012

super
zo dat is me weer een lekker avonturenverhaal. leuk om te lezen. ben heel benieuwd hoe dat lasso werpen en paard vangen je zal vergaan! groetjes Pieter
28th September 2012

Hay die luitjes wat een mooie foto's en verhalen We houden jullie in de gaten lang leven de computers!! Gr Jurgen Nancy en kids van uit 's-Heerenberg
15th October 2012

No thnx!
Fellow travellers! Allereerst fijn te weten dat je boek dat ik opgestuurd heb goed is aangekomen ;-) . Haha die taal barrière komt mij ook bekend voor alleen ligt dat grotendeels ook aan mijn frans.. Het klinkt allemaal erg leuk! Mooi verhaal! spreek je snel amigo!

Tot: 0.074s; Tpl: 0.013s; cc: 8; qc: 43; dbt: 0.0436s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb