4 flotte dager i Kuala Lumpur - K L


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Wilayah Persekutuan » Kuala Lumpur » China Town
January 15th 2011
Published: January 16th 2011
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0


Vi har slitt litt med bloggskriving og det å overføre bilder de siste dager. Nå er vi i gang igjen.

Kuala Lumpur: Endelig varme. Av med strømpebukse og ullskjerf. Olabuksen til Nina gikk i søppelkassen.... Sjekket inn inn på hotellet ved flyplassen hvor vår norske venn - de vi leide hos i Sandefjord - er leder. Supergod seng passet bra etter en lang reise. De neste 3 dager har vi tilbrakt midt i den kinesiske bydelen-med kaos og sjarm-noe som betegner denne byen forøvrig. Temperaturen har vært oppe i 34 gr., men det er rent her og vi har heldigvis bare hatt en dag med sterk sol. Ellers har Kjell besøkt den enorme nasjonalmoskeen hvor han fikk en grundig innføring i Islam. Hvem vet hva han ender opp med???
Var i TV-tårnet ett av verdens høyeste bygg,islamsk museum,fuglepark, orkidepark, det gamle Central marked og museum med drakter. Vi har spist mange middager med pinner og slukket tørsten med Tigerøl. Ellers kun vindusshopping på denne del av reisen.
Neste stopp Bali via Djakarta.




Additional photos below
Photos: 13, Displayed: 13


Advertisement



17th January 2011

Ikke vet jeg om mine ord kommer frem...
Hei på dere! Følger med dere - med lengsel og spenning. Imidlertid lurer jeg veldig på om dere får lest kommentarene mine. Jeg klarer ihverfall ikke å lese dem selv etter at jeg har lagt dem inn. Ei heller får jeg lest de andre sine kommentarer. (Og jeg har ikke privatisert dem) Ja,ja, prøver igjen. I helgen har vi vært på Heståsen, som nå har masse snø. Utepeisen til naboen ser ut som en gedigen snømann som prøver å ta seg inn i hytten på ulovlig vis..;-) Kos dere med sol og varme - og vit at mine øyenvipper frøs fast i hverandre på skituren fredag. Vinterens kaldeste - kom overraskende ca. minus 20-25 på Melsjøen. Et under at jeg kom meg hjem helskinnet!
18th January 2011

Hei Nina
All denne teknikken et like grei. Du er vår ivrigste følgesvenn. Takk. Ubud
18th January 2011

Hei Nina
All denne teknikken et like grei. Du er vår ivrigste følgesvenn. Takk. Ubud
18th January 2011

Hei Nina
Hyggelig å høre fra deg igjen. Du et vår ivrigste leser med kommemtarer. Teknikken sliter vi itt med, men lærer noe hver dag. Det gjør også støle kropper med fin yoga i Julia Roberts byen Ubud.
18th January 2011

Hei Nina
Hyggelig å høre fra deg igjen. Du et vår ivrigste leser med kommemtarer. Teknikken sliter vi itt med, men lærer noe hver dag. Det gjør også støle kropper med fin yoga i Julia Roberts byen Ubud. N&K
18th January 2011

Hei Nina
Hyggelig å høre fra deg igjen. Du et vår ivrigste leser med kommemtarer. Teknikken sliter vi itt med, men lærer noe hver dag. Det gjør også støle kropper med fin yoga i Julia Roberts byen Ubud. N&K
23rd January 2011

Hei!
Nå ble det mer fart på blogg med fine bilder. Mye bedre oppløsning! Dere ligger på headingen på PC og jeg er stadig innom. Dere er inspirerende par til å ta løs og realisere drømmer!! Høres ut som dere har det topp og nyter noen flotte hotell undervegs. Dannelsesreiser er jo i skuddet for tiden, så da er det vel bare å utveksle erfringer med krompen når dere kommer hjem... :-) Her står 3 prosjekt for døra nå: Pusse opp med å fornye trapp og gang. mye prikkel, men det er godt å hive ut tepper i trappa. Aldri mer teppe i noen trapp! Så skal jeg sammen med en gjeng gå fra Kæbu til Røros for så å bli med på Røros-martnan. Litt pols før en vender nesa hjemover. Begynnelsen på mars drar vi en gjeng til Norma i Italia. Skal fly paraglider på en spektakulær plass der. Landsbyen ligger på en stupkant og da kan en fly på hang/termikk langs kanten/over landsbyen og hilse på folk som sitter på verandaen.. Nyt turen videre!!!
23rd January 2011

Kalde nord!
Hei... Her har ser vi endelig sola. Den varmer ikke så mye som hos dere, og forsvinner fort! Ha en god reise videre! Hilsen slitene folmfestivalgjengere i Nordens Paris!
19th February 2011
kh

Rabbitt
Kaninen med bukse er søtest:::: Anne AA

Tot: 0.081s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 53; dbt: 0.0409s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb