Semporna + Mabul 21 t/m 29 juli 2012

Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Sabah » Mabul
July 21st 2012
Published: August 16th 2012

Eerste 1,5 dag in Semporna gezeten voordat ik naar het eiland Mabul ben gegaan. In Semporna is niet veel te doen dus veel gelezen, gegeten en gesport!

Mabul is een klein mooi en relax eilandje om mijn laatste dagen van mijn reis door te brengen.
Perfect: zon, strand, zee en mogelijkheid om te duiken!

Dit is ongeveer het enige van mijn hele reis wat ik heb gereserveerd. Vijf dagen verblijf in Mabul en drie dagen duiken! Twee dagen rond Mabul eiland en 1 dag vier duiken in Sipadan! Erg gave duiken gehad, veel schildpadden, (giant) reef sharks, veeeeel vis en mooi koraal! Een unieke plek om te duiken. In totaal hier negen duiken gedaan. De andere twee dagen heerlijk relax op het strand gelegen, lekker bruin bakken, lezen, muziek luisteren. Ik zeg het perfecte leven.

Toen was het tijd om vanaf Tawai terug te vliegen naar Kuala Lumpur om me klaar te maken voor de terug reis. Het was een feit, ik ging terug. Met gemengde gevoelens stapte ik het vliegtuig in, leuk om mijn familie en vrienden weer te zien. Maar ook moest ik afscheid nemen van dit leven dat ik de laatste zes maanden heb geleefd. Dankbaar terugkijkend op zes mooie maanden zat ik in het vliegtuig naar Kuala Lumpur voor de laatste twee dagen.

Tot: 0.148s; Tpl: 0.01s; cc: 13; qc: 53; dbt: 0.1144s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb