Borneo - Kota Kinabalu

Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Sabah » Kota Kinabalu
September 9th 2012
Published: September 14th 2012

Nu er vi naaet halvvejs gennem vores tid her paa Borneo. Vi er bare helt vilde med oen, udover at det er sindsygt dyrt at komme paa ture her.

Naa men vi kom altsaa til Borneo efter en rigtig vammel flyvetur med en masse bump. - foej. Her har vi indlogeret os paa et laekkert hotel midt i Kota Kinabalu. Herfra har vi bl.a. vaeret paa tur ude og se trope oere, hvor vi fik snorklet og fik lidt for meget sol. Men det var helt fantastisk og vi fik svoemmet med masser af fisk. Og bare rolig Jonas kunne bunde det meste af tiden.

Igaar (den 13 sep.) var vi oppe og se nationalparken, hvor sydoestasiens hoejeste bjerg er. Her fik vi ogsaa mulighed for at gaa en tur i junglen. Bagefter koerte vi til nogle varme kilder, hvor vi ogsaa var oppe og gaa paa en haengebro i traetoppene 50 m over jorden.

Vi har desuden bestilt fly videre til Jakarta i Indonesien den 22 sep. fordi vi synes her er lidt for dyrt til at blive laengere.

De sidste dage her skal vi bruge paa at slappe af, nyde Kota Kinabalu, ud og vandre paa en af oerene og snorkle en masse.

Tot: 0.074s; Tpl: 0.014s; cc: 10; qc: 47; dbt: 0.0448s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb