Borneo here we come!!!


Advertisement
Malaysia's flag
Asia » Malaysia » Sabah » Kota Kinabalu
November 4th 2011
Published: November 5th 2011
Edit Blog Post

D. nov Kl 19.45 lokal tid(DK er 7 timer bagud)
Vi sidder nu i kuala Lumpur. Missede vores fly videre til KK.var forsinket 20 min fra Dubai og troede vi havde god tid, men nej........ Kommer ud af flyet. Skal gå (vi løb) ca 500 meter til et tog som kører ca med 10 min mellemrum mellem terminalerne. Derefter paskontrol som gik fint. Så ventede vi 45 min på vores bagage, de var sindsyg langsomme. Derefter skal man tage en taxa til indenrigs terminalen (15min kørsel) og 100 kr, der er også en bus men den tager vidst 30min.Der var slaget tabt. Indenrigs var alligevel totalt kaos med lange køer så vi havde aldrig nået det alligevel. Så der røg lige 1300kr til en ny billet :-( tror de spekulere i det. Der var mange som ikke nåede deres fly.Nu var der dog pludselig fly hver anden time til KK, det var der ikke da vi bestilte billetter hjemmefra, meget suspekt!!!!Men pyt med det, vi gider ikke ærgre os, nu flyver vi til KK om 1 time :-)

Advertisement



Tot: 0.053s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0323s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb