Laos - Vientiane


Advertisement
Laos' flag
Asia » Laos » West » Vientiane
March 2nd 2007
Published: March 2nd 2007
Edit Blog Post

Vientiane - hlavne mesto Laosu ma len okolo 200.000 ludi - a vyzera to ze vacsina z nich su pravdepodobne pristahovalci lebo "biele tvare" vidime castejsie ako miestnych. Takisto turistov tu je ako maku - hlavne v kaviarnach kde predavaju vynikajuce zakusky (vdaka Francuzom) cerstve bagety - vsetko je na ovela vyssej urovni ako som ocakavala - hlavne to jedlo je neuveritelne - po vsetkych tych hroznych jedlach co som pocas poslednych 4 mesiacoch cestovania zjedla a po kilach ryze, som dnes mala vybornu pizzu a vsetci okolo mna ziju na zakuskoch :-) 24 hodinova cesta do Laosu sa neda opisat - to sa musi zazit. Ocakavali sme turisticky autobus ale nasackovali nas do mistneho plneho miestnych ludi - ktory veselo fajcili - to by sa sice dalo zniest ale mnozstvo ludi ktore v autobuse bolo na taku dlhu cestu som naposledy zazila v Indii. Sedadla boli cele pokryte plastom a Laos je pekelne horci a je tu vlhko - takze sme sa vsetci non-stop potili - ziadna klimatizacia nebola. V autobuse nebolo ziadne volne miesto - do ulicky dali male plastikove stolicky a okolo sofera sedelo 17 ludi - niektori z nich stali. Najhorsie bolo ze na tych plastovych stolickach sedelo aj vela turistov vratane mojho dobreho kamosa z Kanady (Brian - 2 tyzdne sme spolu byvali na izbe a cestovali po Vietname), takze mi ho bolo hrozne luto. Spolu sme prisli z Kambodze do Vietnamu - vacsinu casu vo Vietname sme stravili spolu a potom ako som sa od nich oddelila narazala som na nich (s kamosom Gregom) v kazdom meste par krat denne a dokonca aj tu v Laose sa vidime kazdych par hodin uplnou nahodou - uz je to trochu divne :-) snad sa uz konecne pohneme kazdy inym smerom. Laos sa mi paci - nemyslim ze budem mat kulturny sok tak ako v Indii - ta je o uplne niecom inom... Zacinam mat prve seriozne problemy s fotakom a este ma cakaju mesiace cestovania - nadherne plaze v Thajsku atd. - nechcem si ani len predstavit co budem robit ked sa komplet pokazi. Horuca a vlhka klima mu zrejme nerobi dobre - potom nahla zmena ked vojdem do klimatizovanej miestnosti...


Additional photos below
Photos: 27, Displayed: 23


Advertisement

Chudak Brian sa len bezmocne usmieva Chudak Brian sa len bezmocne usmieva
Chudak Brian sa len bezmocne usmieva

Kazdu chvilu sme zastavovali aby sme nabrali novych miestnych ludi
Dlha vecera pri vyschnutej rieke MekongDlha vecera pri vyschnutej rieke Mekong
Dlha vecera pri vyschnutej rieke Mekong

Neesha je z Australie, Oli je z Anglicka a Nicky tiez.
Wat Si SaketWat Si Saket
Wat Si Saket

Tisice Budha sosiek


Tot: 0.056s; Tpl: 0.012s; cc: 7; qc: 28; dbt: 0.0341s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb