Luang Prabang 7 mei t/m 16 mei


Advertisement
Laos' flag
Asia » Laos » West » Luang Prabang
May 13th 2012
Published: May 15th 2012
Edit Blog Post

Met dezelfde groep als in Vang Vieng zijn we met ze allen naar Luang Prabang gegaan.

Gezellig met de groep naar de waterval geweest, deze ligt ongeveer 30km van Luang Prabang. Mooie waterval en je kan er ook lekker zwemmen, ook hebben ze hier een beren opvang.

Toen is iedereen weer een beetje opgesplitst naar andere bestemmingen. Zelf had ik besloten om een tijdje in Luang Prabang te blijven, om onder andere mijn travelblog te doen. Heerlijk chille dagen in mijn eentje gehad. Uitslapen, blog, tempels bekeken, aan het zwembad gelegen, boek gelezen, muziek geluisterd en natuurlijk naar de bar geweest!
Lekkere dagen hier gehad en niet al te veel gedaan!

Na al die bus reizen heb ik mezelf een cadeau gegeven in plaats van een bus reis van 32 uur...... een vliegticket van Luang Prabang naar Hanoi!!! Vietnam is de volgende bestemming. Erg veel zin in want wil in Hanoi een motor kopen en helemaal naar het zuiden rijden! Mooie plannen! Morgen 16 mei vlieg ik naar Hanoi.

Tot de volgende keer!

Groetjes Bart!


Additional photos below
Photos: 37, Displayed: 22


Advertisement

Night MarketNight Market
Night Market

Bord vullen voor 10.000kip =1 euro!
GekkoGekko
Gekko

Foto voor pap!


15th May 2012

hello........
it's looking very interesting. thanks for share with us. praveen www.mytravelo.com
15th May 2012

voorzichtig
Gefeliciteerd Bart, Je bent weer helemaal bij met je blog, dank je wel, we weten dat het veel tijd kost maar wij zijn er blij mee. Een goede vliegreis morgen en ben voorzichtig. De foto's zijn super, ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je dit allemaal hebt gezien, dit neemt niemand je meer af! Wij zijn benieuwd hoe je dit allemaal een plekje gaat geven als je weer thuis bent.

Tot: 0.079s; Tpl: 0.012s; cc: 8; qc: 55; dbt: 0.0509s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb