Tat Kuang Si waterfall - Luang Prabang


Advertisement
Laos' flag
Asia » Laos » West » Luang Prabang
March 10th 2007
Published: March 10th 2007
Edit Blog Post

Na toto miesto som sa tesila uz davno predtym ako som zacala cestovat. Nie som velmi spokojna s mojimi fotkami lebo kym sme tam prisli svetlo uz nebolo idealne na fotenie - v poslednom case chodime spat o 2:00 rano a vstavame o 11:00 niekedy aj neskor - mrzi ma ze som tam neprisla skor, mohli byt ovela lepsie. Dalsia vec je ze je obdobie sucha takze vodopad vyzera uplne inac ako cez monzun - to je voda uplne vsade a patri medzi najkrajsie vodopady na svete. Vcera vecer som konecne isla na olejovu masaz, hodina za 5 USD - nadhera. V meste predavaju cerstve bagety a najlepsie palacinky na svete - prevzane od Francuzov - takze po mesiacoch nie prave najlepsej stravy (hlavne v Indii a Vietname) jem nonstop a priberam :-) Na izbe som s Itayom z Izraela tak s radostou zistujem ze po hebrejsky som este nezabudla. Zajtra sa asi rozdelime - ja pojdem smerom na sever do mesta Nong Khiaw a z tadial zoberiem lod do dedinky Muang Nghoi Neua kde je elektrina len medzi 18:00 a 22:00, ziadny internet a ziadny telefon takze rodine sa par dni neozvem. Pomalicky sa zacnem presuvat smerom do Thajska ale to zoberie este par tyzdnov. Strasne by som chcela urobit The Gibbon Experience - nevie o nej vela ludi - 3 dni sa nedotknes zeme - zijes v jednoduchom domceku z dreva VYSOKO v korunach stromov v dzungli. Po pralese sa pohybujes len na zip-lines (specialny system na lanach) - casto sa stava ze na navsetvu pridu opice alebo ine zvieratka z dzungle. Po stromom zije prasiatko ktore sluzi ako "vysavac". Daju Ti jedlo na 3 dni, mas tam vodu na umyvanie... Z chatky su uzasne vyhlady na okolitu krajinu - urcite to nie je pre ludi co sa boja vysok lebo je to naozaj vysoko a ked chces ist von musis proste vyskocit a zviest sa na lane. Mohla by som o tom este dlho rozpravat - koho to zaujima napiste si nazov do Google alebo pre zakladne info sa pozrite sem: www.ecotourismlaos.com/activities/gibbon_trk.htm alebo si pozrite fotky ludi tu na Travelblog napriklad tito ludia maju celkom dobre fotky: www.travelblog.org/Asia/Laos/Bokeo-Province/Bokeo-Nature-Reserve/The-Gibbon-Experience/blog-134545.html
P.S. - uz ma boli ruka z uverejnovania tolkych fotiek z vodopadu (a to som este neuverejnila fotky z mesta a chramov) tak snad sa vam podari pozriet vsetky 3 stranky.


Additional photos below
Photos: 48, Displayed: 23


Advertisement



Tot: 0.352s; Tpl: 0.012s; cc: 26; qc: 156; dbt: 0.2519s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb