Rainy days

Laos' flag
Asia » Laos » South
August 10th 2011
Published: August 13th 2011

Met een eendaagse tussenstop in Vientiane (hoofdstad van Laos, beetje drukker met yummie bakkerijtjes overal, maar meer valt er eigenlijk niet over te vertellen) zijn we afgezakt naar Ban Na Hin, met de bedoeling om van daaruit naar de Kong Lo cave te gaan. Dit is een grot met een 7,5 km lange doorgang waar je met een boot door kunt gaan.Na een bezoekekje aan het toeristisch informatiecenter hebben we die plannen moeten laten varen (haha), door alle regen is de grot ondergelopen en natuurllijk gaan we niet betalen om alleen de ingang van de grot te zien. Daarom hebben we dan maar een bezoekje gebracht aan de dichtstbijzijnde waterval, die anders ook wel vrij indrukwekkend was, en waar je kon zwemmen! Om er te geraken had je eerst een tocht van een dik uur en half door de jungle, en met de weg versperd door omgevallen bomen, was dit best wel 'interessant'. Waar ik natuurlijk mee bedoel dat ik natuurlijk degene was die fallikant op haar bek ging door een veel te gladde rots😊 Maar voor de rest valt hier niet zo heel veel te doen, dus de volgende stop wordt Savannkhet!😊

Tot: 0.104s; Tpl: 0.02s; cc: 10; qc: 48; dbt: 0.046s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb