typen in de nachtbuds

Asia » Laos » South » Pakxe
February 19th 2009
Published: February 19th 2009

typen in de nachtbuds

het mg al eens meezitten, we boeken op het laastte moment een ticket voor de nchtvbus nar ventiane 'of zoiet) en we vrgen grote bedden vanwege onze lngte; geen probleem bleek. Weliggen achteraan hebben eigenlijk 5 plaatsen en hopen dat de bus niet meer stopt tot eindbestemming.

Je zou kunnen verwachten dat ik bij het posten van deze tekst nog een edit doe om het gehobbeld ier achteran te com;penseren, maar ik neem me n u voor at de enige compenstatie voor dit bericht zal kolen van de amortiseurs van de achtervielen.

Even de dag overlopen, gistere een ustige nacht gehad met een verassend einde: drie vlamingen rond één tafel en guy al in dromenl and; Tom 33 (en sofie in dromenand) reizen per fiets drie maanden lang en wonen in gent, is ook maatscppelijk werke en zit nu stveig in de gentse studentenkoten-huisvesting. En Bert 28, een hasselaar, die op zoek is naar de mooiste plek in de wereld, zich daar wil vestigen maar ntussen op een mooie israeli is gebotst en dus ischien zijn plannen wat zal bijstellen ...
;
Mooi om zo nog eens in de moedertaal met travellers (ik zeg niet toeristen) te kunnen praten. Mijn vrouwtje kreeg vel respect voor de 5 weken di emij werden gegund en beiden waren bet met mij eens dat je levenslang moet reizen; In beide gevallen geef ik ze overschot van gelijk.

at andaag betreft. We hebben deze voormiddag een local de nodige kips gegeven om ons een voormidag met de bikes rond te loodsen. We hebben schitterende dingen gezien één pijnlijk moment meegemaakt. We komen toe in een weversdorpje langs de grote weg en we praten met een weversvrouw met man en twee kid (drei en zes maanden). Na een tijdje demonstratiee van de weeftechniek en enkele urrinelekjes van de baby later toont de man de arm van de baby. Een uidwonde op de arm is volldeige aan het ontsteken en ze vraagt of we ontsmettingsmiddel (ze zij medicin) bijhebben Omdat we vanwege de bikes licht gepakt zijn hebben we dit niet bij. We hebben zelfs gisteren aan onze zweedse (blijken eigenlijk Deense) meiden zelf onstsmettingsmiddel moeten vragen voor guy zijn gewonde teen (niks ergs). We konden dus niks geven... 't Is te hopen dat onze aankoop van weefwrk de nodige kip zal opleveren voor et gezin om degelijke zorgen voor de baby te voorzien. Ik geef toe datik er niet gerust in ben.

Verder ebben we ons vandaag een 25 km voor pakse gewassen in één van de watervallen hebben we door banenen en koffieplantegs gereden hebben we enkele vissers ontmoet en hebben we in een stevige zon rondgesjeesd op de bikes.

Tot: 0.079s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 47; dbt: 0.0464s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb