Den druhy: Akihibara a Ginza


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Tokyo » Akihabara
March 10th 2008
Published: March 12th 2008
Edit Blog Post

Ahoj,vola Tokyo.Vcera som uz nestihol nic napisat bo som prisiel neskoro, tak to napravam teraz rano.Vcerajsi den nezacal prijemne.Asi do jedenastej prsalo, tak sa nedalo nikam ist.Bol som aspon nieco nakupit na ranajky/obed a veru moc zaujimave veci maju v obchodoch.Okrem aj u nas beznych a identifikovatelnych protravin aj vselijake hlavonozce - cerstve aj susene (miestna lahodka je chapadlo z chobotnice), a neidentifikovatelne rastliny.Mal som vecer rezance s "cimsi" takymto a boli fajne.Problemikom v obchodoch byva, ze na nicom nie su anglicke napisy, takze treba trosku odvahy.Kupil som aj akesi cukrovinky plnene asi sojovym kremom a chutili skor ako surove cesto.Zjedol som dva, nic sa nestalo, tak som zjedol aj zvysne dva...veru dost zaujimave.V jedalnach, stankoch a restauraciach je objednavanie pomerne jednoduche, vsade su obrazky alebo verne plastove makety ponukanych jedal.Na tie makety maju aj specialne obchody.Inac je tu strasne vela stravovacich zariadeni od vymyslu sveta.A v porovnani s Londynom to ani neni drahe.

Kedze si setrim pamiatky na lepsie pocasie, vybral som sa do modernych stvrti pozriet dake ochpody, herne e mrakodrapy.Obchody a herne som nasiel v stvrti Akihabara a veru tam toho maju.Su tam take 6-poschodove obchodaky, napratane elektronikou od vymyslu sveta.Som aj pozeral jeden fotak a chlapik
Sega herna vo vnutriSega herna vo vnutriSega herna vo vnutri

Do tohto si treba vliezt :)
bol ochotny spustit az 25 %.Akoze nie ze by som sa nim dohovaral, malokto totizto vie anglicky, ale natrafil som na milu Japonku co zije v Dubline a nahodou hladala ten isty obchod.Ta bola ochotna prekladat.Nakoniec som nic nekupil, kedze neplati zaruka v Europe.Herne su japonskym fenomenom a su takisto vsade.Od normalnych a pochopitelnych hier tu maju aj rozne cudesne rozpravkove a logicke hry a aj vselijake ultramoderne zariadenia, do ktorych treba vliezt, niekde je obrazok.Bol som este pozriet modernu business stvrt - Ginza.Tam su same mrakodrapy a obchodne centra, skoro ako v Blave 😊Kedze som siel cely den peso tak som sa nazad vybral metrom.Tokijsle metro ma dve sukromne siete, tak si treba davat pozor, aby clovek neprestupil niekde kde mu neplati listok.Cez mesto vedu este vlakove trate, tak su zastavky vsade.Len si vybrat.

Este trochu k miestnym.Mozem len potvrdit, ze plati co sa o Japoncoch hovori.Vsetci su velmi slusni a napomocni, od predavacov az po ludi v metre.Sluzby su dobre vsade a samozrejma je cistota.Maju tu aj moc zaujimave povolania, napriklad tu pobehuju po uliciach akysi dopravaci a snazia sa riadit dopravu.Ked ide napriklad sanitka a je zapcha, bezia dopredu, kricia a cele to "organizuju", dost zabavne.

Tak zatial tolko, je pekne, tak vyrazim skor.Mam tofu na ranajky, tak som zvedavy.Dnes idem pozriet pristav a kralovske palace a zahrady, tak azda budu dake bonsaje.Zatial ahoj.


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement



12th March 2008

herna
No a v tej herni si si aj nieco zahral? Ja to poznam len z filmov a maju tam vselijake rozne blbosti, kde Ti zasvieti svetlo pod nohami a Ty mas na to stupit. V konecnom dosledku to ma vyzerat ako tanec.
13th March 2008

Pachinko
Hej taka, vola sa to Pachinko.Este isto pojdem vyskusat....

Tot: 0.237s; Tpl: 0.013s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.0539s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb