Den dvanasty; Kyoto (Arashiyama)


Advertisement
Japan's flag
Asia » Japan » Kyoto » Kyoto
March 20th 2008
Published: March 20th 2008
Edit Blog Post

Pozdravujem.Dnesny den som cely stravil pobehovanim po kyotskej historickej stvrti Arashiyama.Po vcerajsej dazdivej skusenosti som do povinnej vybavy pribalil aj dazdnik (ten tu nosia vsetci), ale skor mi zavadzal.Hoci bolo dost veterno a pod mrakom, prsalo malo.

Problemom v Kyote je, ze je tu strasne vela zaujimavych miest na zhliadnutie, okrem ineho napriklad az 8 pamiatok, oznacenych ako Svetove kulturne dedicstvo Unesco.Ak clovek nema na to cely tyzden, musi rozumne vyberat alebo stravit pol dna v buse.Ja som sa pre obmedezny cas rozhodol riadit sa odporucaniami druhych.Vcera sa tu spominalo, ze k jednemu z chramov vedia cesta cez bambusovy les, tak tam som sa aj pobral.Chvilu mi trvalo, kym som to nasiel, ale bolo to fakt dost zaujimave.Tie bambusy boli obrovske (vid foto) a jak fukal vietor, dost to tam divne praskotalo.Dalsie chramy a chramove komplexy som uz potom navstevoval len podla mapy, niektore boli zaujimave, niektore menej.Obcas som aj zasiel na nejaku kostovku do vsadepritomnych obchodikov/stankov, zaujimava bola napriklad pecena cukrovinka, co chutila jak sladky zemiak.Daval som si ale dost pozor, aby som moc divoko nekombinoval, aby ma potom nedefenestrovali spolupasazieri pri lete spat do VB.Dake som aj pokupil vzorky, tak na koho narazim, bude musiet ochutnat 😊

Takto som sa tmolil do zotmenia, aj na tie gejse-ucnice sa mi odnechcelo ist kukat.Zajtra, ak budem schopny vstat skoro rano, sa odveziem do Osaky (je to len 50km), necham velky batoh na stanici a skusim kupit listok na sumo.Den by som potom stravil v Osake, siel pozriet na nejaky ten zapas a vecer by som potom mal byt naspat v Tokyu.Tak zatial ahoj.



Additional photos below
Photos: 6, Displayed: 6


Advertisement

SakuraSakura
Sakura

...asi
Televizna vezaTelevizna veza
Televizna veza

Jedna z mala vyskovych budov v Kyote


Tot: 0.049s; Tpl: 0.015s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0253s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb