Lovina

Asia » Indonesia » Bali » Lovina
March 19th 2008
Published: March 14th 2008

Majoituimme Lovinassa entiseen tapaan Kalibukbukin kylaan ja tuttuun Puri Bali -hotelliin, jonka respassa 8- ja 5-vuotiaiden lasten aiti Kadek muisti meidat heti ensinakemalta ja totesi Helenalle heti, vaikka Antti ei ollut viela paikallakaan: "You are the wife of Mr. Antti!" Viikko vierähti upealla uima-altaalla. Välillä tosin käytiin myös mustahiekkaisella rannalla tutustumassa krääsänmyyjiin ja keräämässä näkinkenkiä ym. aarteita. Iltaisin istuttiin joko "Ville Valon" paikassa herkuttelemassa mm. salaattiannoksilla tai sitten kerättiin makunautintoja yötorilta. Yksi aikainen herätyskin tarvittiin, jotta ehdittiin auringonnousun aikaan delfiininejä katselemaan. Antti, Lotta ja Kasperi kävivät kertaalleen myös venematkan päässä olleella riutalla snorklailemassa (suoraan sanoen Lovinan korallimaisema on tosi kuollutta esim. Pohjois-Sulawesin Bunakeniin verrattuna).

Tot: 0.048s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 25; dbt: 0.0295s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb