Calcutta (no pictures yet) - zajtra letim do Thajska


Advertisement
India's flag
Asia » India » West Bengal » Kolkata
January 11th 2007
Published: January 11th 2007
Edit Blog Post

Cesta z Varanasi do Kalkaty nesla velmi hladko. Vlak ktory mal ist o 5:15 rano meskal 8 hodin. Po prichode na stanicu som zistila ze bude meskat len 5 hodin co sa neskor pretiahlo az na 8 hodin - koli strajku. Nastastie som sa stale mohla vratit do naseho hotela a spat par hodin, lebo par turistov presedelo 8 hodin na zemi na stanici a nalada bola na bode mrazu. Vlak mal dorazit do Kalkaty o 17:00 a prisli sme az o pol jednej rano. S Davidom sme sa uz rozlucili - on poleti za tyzden domov do Kanady a ja letim 12.1. do Bangkoku. Na stanici ma oslovila jedna mlada Indka a mali sme namierene do tej istej oblasti tak sme sa zlozili na taxik. Zaujimavostou je ze prave isla z letiska lebo sa vracala zo Slovenska kde stravila 2 mesiace. Nechcela som jej to verit, lebo vacsina ludi tu nema ani potuchy kde Slovensko je, ale bola to pravda. Bude si brat Slovaka Rasta ktoreho stretla tu v Indii - cestoval tu 3 mesiace a uz zostali spolu. Dlho mi trvalo kym som jej to uverila - ale ked mi povedala par slov po slovensky ako "mamka, tatko", "co chces", "dobru noc" atd. a ukazala mi par kozmetickych produktov so slovenskymi nazvami co si tam kupila, neostavalo mi nic ine len prestat ju podozrievat. Navrhla totiz ci by sme si nenasli spolu izbu a mne sa do toho velmi nechcelo - ja som to ze vie par slov a to ze ma slovenske vyrobky zistila az na izbe a dovtedy som bola extra opatrna. Po tom ako nas taxikar vysadil na ulici kde je dost velka koncentracia hotelov, zistili sme ze mame mensi problem. Bolo uz 1:30 rano a napriek tomu ze Kalkata je obrovske mesto 13 milionov ludi - vsetky hotely do jedneho boli zatvorene a vacsina mala zatiahnute zelezne "zaluzie" na vchode. Vo vacisne pripadov sa nam nikto neotvoril, nevyzeralo to dobre. Nakoniec nam sa mi podarilo zobudit chlapika v poslednom hoteli na ulici a nastastie mal pre nas izbu, dokonca za prijatelnu cenu. Dievcina sa na rozdiel odo mna vyspala vo vlaku a do 3:00 sa jej nezastavili usta, takze som toho vela nenaspala - ale rano som sa hned presunula do single room. Rano som zacala obchadzat hotely na ulici ci sa mi nepodari nasjt si trosku vacsiu izbu ale vsetky hotely su totalne natrieskane a az dnes rano som si uvedomila ake velke stastie sme mali ze sme nieco v noci nasli. Sorac ze tento blog je bez fotiek, ale prave si napalujem CD aby som si vyprazdnila memory card a mohla zacat fotit Kalkatu. Nebudem tu mat vela casu na fotenie, lebo este chcem ist na postu a poslat vsetky originaly CDs s fotkami z Indie domov, aby som to nenosila so sebou do Thajska - kym sa mi podari najst vhodne obalky (co je velky problem po celej Indii), zajst na obed atd. zacne sa stmievat.

Advertisement



Tot: 0.272s; Tpl: 0.011s; cc: 26; qc: 160; dbt: 0.1519s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb