Varanasi - Delhi 17 h

Asia » India » Uttar Pradesh
October 16th 2009
Published: October 17th 2009

Tanaan oli sitten vuorossa kunnon junamatka. Juna lahti jo klo 13.45 ja sen piti saapua aikataulun mukaan seuraavana aamuna klo 6.25.

Nukuttiin aamulla pitkaan eli seitsemaan. Aamupalan jalkeen kaytiin viela kavelylla mutta ei ostettu kuin mehut. Hiukan ennen kahtatoista sitten rinkat selkaan ja kujia pitkin kadun varteen. Riksamatka ei kestanyt tuntiakaan, vaikka riksa ajoikin osan matkasta kapeita kujia pitkin ja ruuhkaakin oli. Asemalla oli luppoaikaa. Olga vahti tavaroita. Kavin ostamassa lehtia, vetta, mehut ja yhdessa otettiin kasvispiiraat.

Alapedilla on 70-vuotias pariskunta (matkustajien nimet ja iathan on kirjoitettu vaunun seinalla olevaan listaan). Viereisessa osastossa oli kolme japanilaista tyttoa ja intialainen poika. Menin valilla istumaan heita vastapaata kaytavan toiselle puolelle ja aloin sitten jutella Rajnishin kanssa. Han on tosiaan japanilaisryhman opas. Juttelimme aika pitkaan hanen kanssaan. Soimme lounaan ja illallisen. Kumpikin maksoi hengelta alle euron verran.

Tot: 0.086s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0697s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb