Jaipur!

India's flag
Asia » India » Rajasthan » Jaipur
January 7th 2008
Published: January 8th 2008

Mange maa sykle for livet!Mange maa sykle for livet!Mange maa sykle for livet!

Dette er jobben til mange Indere...sykle rundt paa mennesker.
Siste stopp i det gylne trianglet er Jaipur! Vi kjoerte 4 timer for aa komme hit, og reiste direkte til en fabrikk som produserer silke og kashmir-proukter! Her gikk vi mildt sagt amokk og tilbrakte store deler av ettermiddagen her. Han duden som viste oss rundt paa fabrikken var en sleezy mann som var meget interessert i om vi var single. Han fant fort ut at det var muligheter hos Stine og Ida (brun) og la an paa begge to. Han vartet opp med brus og groviser, som Stine syntes var meeeget morsomt😊 Her shoppet vi skjerf, duker og putetrekk som var utrolig fine!!budsjettet sprakk og sekken tungere, men det var verdt det😊

Vi ble inlosjert paa hotell Saket som var det beste stedet til naa. Det begynner aa naerme seg skillsmisse for firerbanden, saa vi utnytter tiden sammen med aa spille kort og prate til langt paa natt.

8.januar og Hege er 25 aar!!!😊

Hegevennen er blitt 25 (eller halveis til 50 som vi oppmuntrer henne med), og dette maa selvfoelgelig markeres=)

Dagen startet seff paa nok et fort utenfor byen foer vi sultne som ulver kastet oss inn paa kommerse Pizza Hut, skal vio feire saa skal vi feire=) Ida(brun) snek informasjon til kelneren om bursdagsbarnet og Hege maatte staa paa en stol foran samtlige av gjestene i lokalet. Hun maatte foerst spise is med hendene paa ryggen, til glede for oss andre, foer det ble sunget bursdagssang (elle noe saant) paa indisk=) Tror hun syntes det var litt smaapinlig, for jeg kunne skimte et roedt ansikt der oppe paa stolen!! Men hoeffelig som hun er, bukket hun og takket for gesten!

Resten av dagen har vi slappet av, spilt mer kort og brukt litt av tiden paa bloggen her! Naa skal vi ut aa spise aa feire gamla!!!
Adios Amigos!!

en kul Hindu-dudeen kul Hindu-dude
en kul Hindu-dude

krevde penger av oss etter at dette bildet ble tatt:)
Paa tekstilfabrikkenPaa tekstilfabrikken
Paa tekstilfabrikken

Her gikk vi amokk:) Idaene bader i tekstiler

9th January 2008

Gratulerer Hege:)
Gratulerer med vel overstått bursdag Hege! Kjempegøy å lese bloggen deres, jeg skal følge med videre på reisen:) Like før jeg oppretter egen "reisekonto" nå for å begynne å planlegge tur selv...:) Kos dere på Bali, i Singapor, i Australia osv.... Hilsen Randi:)
11th January 2008

De er flinke til å skrive. Bloggen har i dag vore ein del av fredagsunderhodningen i familien Fosse/Lilleskaret.

Tot: 0.087s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 52; dbt: 0.0549s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb