Konecne v Delhi.......

November 16th 2006
Published: November 20th 2006

AAAhojte,

taaak a sme v Delhi, je jedna hodina rano...a my stojime na letisku a kukame von kde nas ocakavaju tisice zarobku chtivych indov.....

....rusky Illjusin je zaujimave letadlo ktore v celku funguje..aj ked vidiet uzemnenie letadla priletovane na vstupnych dverach 10 km nad zemou je aj po davke vodky ktora v ruskom lietadle nesmie chybat zazitkom....kazdopadne pristanie stalo za to....rusky pilot (asi tiez posilneny patricnou davkou vodky nam chcel ukazat co to lietadlo zvladne a snazil sa zabrzdit na 300 metroch hed po pristani....nasledky....vsetci cestujuci v miernom soku...100 kg batozin v ulickach a asi 3 kryty svetiel nevydrzali ten napor brzd...a spadli na cestujucich...

...o stvrtej rano sme konecne nasli hotel kde nas konecne ubytovali....vstavame o deviatej, bookujeme auto so sprievodcom po Rajastane a o 11:00 vyrazame...do Bikaneru.....

20th November 2006

RE:Konecne v Delhi.......
Ahoj tam v Indii. Hlavne ze jste na miste! Z fotek je patrne ze se na ulici povaluje (a popochazi) spousta jidla, takze hlady neumrete. To je jiste povzbuzujici! Mejte se a preji hodne zazitku - hlavne prijemnejsich nez s letanim.

Tot: 0.07s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 47; dbt: 0.0464s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb