Palolem


Advertisement
India's flag
Asia » India » Goa » Palolem
February 5th 2004
Published: March 18th 2007
Edit Blog Post

Danes koncujem s Palolemom. Spet je bilo carsko! Najboljsa so bila jutra. Sel sem tect po plazi, potem sem se razmigal, sploh ni zgledalo cudno, ker ostal folk pravi podobnim vajam yoga - no 8 let atletike pravi temu streeching. Potem pa plavat, pa se martinckat. Tudi tukaj, sem kljub ogromnemu stevilu finih restavracij nasel enih par indijskih, v katere zahajajo domacini. Menu sicer ni dolg 5 strani oz ga najveckrat sploh ni, ampak okus je isti, poleg tega pa dobim 2x vec. Da ne omenim, kako se lastnikom fino zdi, ko pri njih jem. Po treh dneh se samo usedem za mizo in kelner mi brez vprasanj prinese zajtrk na mizo. Isto, ko grem zvecer na plazo. Se postavim pred pult v trgovini in zopet brez besed dobim pivo predse. Nato se ulezem na topel pesek, gledam kako se valijo valovi pred menoj, na moji desni je Kingfisher, nad mano popolno nebo polno zvezd in utrinkov, v usesih pa Estranged in November Rain. Nej mi kdo hitro pove, zakaj naj ne prodam letalske karte. Za pravilen odgovor dam pivo. No danes zapuscam tole vasico in pocasi krenem proti Delhiju!

Advertisement



Tot: 0.053s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 28; dbt: 0.0248s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb