איי אנדמן - האי האבלוק!

March 27th 2007
Published: March 27th 2007

שלום חבר'ה!

לפני שבוע נחתנו בשעה טובה בפורט בלייר, בירת איי אנדמן ואחרי הפלגה של 3 שעות הגענו לאי האבלוק. לקחנו ריקשה לחוף 5, שסיפרו לנו עליו דברים טובים (יוני ועידו, אנחנו אוהבים אתכם!) והגענו לגסטהאוס שנקרא "סאנרייז".
החוף פה פשוט מדהים שאי אפשר לתאר! מים בצבע טורקיז מהמם, חול לבן, מלא מלא עצי קוקוס וסרטנים שרצים על החוף.. פשוט גם עדן!!

הדבר היחיד שיכול להרוס את זה זה הקוקוסים עצמם שנופלים פה כמו קסאמים בכמויות!!

יש מלא תמונות וכמובן המון חוויות, אבל לצערנו אין אינטרנט זמין כל הזמן.

רק נספר לכם שטיילנו הרבה בין החופים של האי. ראינו שקיעה מדהימה בחוף 7, צעדנו חצי שעה בביצה מפחידה רק כדי להגיע ל"חוף הפילים", למרות שפילים ראינו בכלל בחוף 7.. לפחות עשינו שם שנורקלים והיה מטורף, עד שהגיעה להקת מדוזות וניסתה לתקוף את עדי.. (:

חוץ מזה אנחנו ממש מתפנקים בכל מה שקשור לאוכל, עם פירות ים ודגים גדולים (אכלנו אפילו במסעדת יוקרה ב-700 רופי!)...

בינתיים פגשנו שני חבר'ה ישראלים בשם ירון ושי ואנחנו מבלים יחד כבר שבוע..

אתמול החלטנו לעזוב את האי האבלוק ולעבור לחוף בשם ואנדור, שנמצא כשעה מפורט בלייר.. כנראה שנעביר שם את השבוע ונחזור להאבלוק לקראת ליל הסדר, לחגוג את החג עם גדודי הישראלים שנמצאים באי (כן, יש פה ממש הרבה..)

מקווים שתהנו מהתמונות, אנחנו נשתדל לעדכן בהקדם ולשלוח כמה שיותר..

נשיקות וחג פסח שמח!

Tot: 0.084s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0518s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb