yellow mountin

China's flag
Asia » China
October 4th 2010
Published: October 7th 2010

Vi tog tre dage til yellow mountin med Lasse og hans far og stedmor. Bjergene/klipperne kaldes yellow móuntin fordi de om efteråret er helt dækket af gule træer.
Vi startede selvfølgelig turen med ikke at nå bussen og tage hen til den forkerte station, fik dog efter meget besvær en taxa til at indhente bussen:-)

Turen tog 5 timer men 8 timer hjem!

8th October 2010

Hej i 2 eventyrer Det er da helt fantastisk alt det i får set og oplevet Det er et kæmpe land med mange kontraster ikke? Jeg hører at det også kører derud af med 2 jobs så det må da give noget erfaring og hår på brystet (Undskyld udtrykket Fie) Tiden føles næsten gået i stå herhjemme men vi hygger nu med at starte masseovnen og få gang i Pizzaerne igen Kan i nu have det godt og passe på hinanden knus moster Jytte
16th October 2010

Hey Moster:-) Dejligt at høre fra jer. Ja vi oplever meget både herhjemme med kulturen men også fordi vi rejser meget. Jeg har kun Dantherm nu, jeg har fået så meget at lave der og har det så godt der, så nu fokuserer jeg på det. Det er dejligt. Hvor lyder det hyggeligt, glæder os til det er os der kan invitere jer til pizzaer fra masseovnen;-) I må også savne Sille pigen, men hun ser også ud til at ha det rigtig godt, tiden skal nok lige pludselig gå og så har i hende hjemme igen...

Tot: 0.087s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0511s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb