Dali in de bergen

China's flag
Asia » China » Yunnan » Dali
September 23rd 2007
Published: September 23rd 2007

Vandaag hebben we het wat rustiger aan gedaan. De harde schijf zit vol met indrukken en het eerste schijfje van de camera ook.

Geen cultuur maar natuur: we zijn met de kabelbaan het Cang Shan gebergte ingegaan. Het gebergte varieert van 2100 - 4100 m. Kloven, kliffen, rotsen, bomen en watervallen, meer hebben we vandaag bijna niet gezien. De route was heerlijk rustig, nauwelijks toeristen. 11 km noordwaarts gewandeld. Daar kwamen we aan bij de Zhonghe tempel. Weinig indrukwekkend.

Met de stoeltjeslift weer naar beneden. Op de parkeerplaats stond net een tuk tuk klaar die ons naar de stad heeft terug gebracht.

Het is nu 15:30 uur. De rest van de dag gaan we een beetje relaxen met een kopje thee en een boek.

Morgen gaan we met een auto over de oude weg door naar Lijiang. Onderweg zullen we nog enkele bezienswaardigheden aandoen.

Tot de volgende keer,
John en Frank

23rd September 2007

j.dijkstra@reumafonds.nl
Hallo mannen, Even een dagje rustig?? Alleen maar 'kloven,kliffen, bomen, rotsen en watervallen" gezien? Ja, 't klinkt niet echt als een relax dag.... maar wel als een dag om van te genieten groetjes, jeanine
24th September 2007

Gaaf hoor!! Jullie hebben trouwens al echt veeeeel gezien in die paar dagen! Lijkt me wel indrukwekkend om te zien, een geheel andere wereld! Geniet ervan en ik wacht weer op de volgende weblog!! Liefs Jolien
24th September 2007

have fun
Heren, de verhalen zijn goed, de foto`s zijn mooi, kortom laat ons nog veel weten van jullie reis

Tot: 0.074s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 53; dbt: 0.048s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb